پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 74526
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری:

مسئولان نباید حضور مردم را تایید خراب‌کاری‌های خود بدانند

قم نيوز : رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا از مبنای الهی، محور ولایی و حرکت جهادی به‌عنوان رموز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی نام برد و گفت: مسئولان نباید حضور مردم در 22 بهمن‌ را پای خود بنویسند و تایید کم‌کاری‌ها، خراب‌کاری‌ها، سستی‌ها و سوءمدیریتی‌ها بدانند بلکه باید با خدمت‌گذاری مداوم به دنبال قدردانی از ملت باشند.
مسئولان نباید حضور مردم را تایید خراب‌کاری‌های خود بدانند
مسئولان نباید حضور مردم را تایید خراب‌کاری‌های خود بدانند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری امروز در نشست هم‌اندیشی قرارگاه مردمی راهیان نور که در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به آیه 30 سوره یاسین اظهار کرد: هیچ پیغمبری امت پایدار نداشته اما بر اساس آیه 54 سوره مائده و روایتی از حضرت محمد(ص) نسل سلمان و مردم ایران امت پایدار پیامبر اسلام(ص) هستند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا از مبنای الهی، محور ولایی و حرکت جهادی به‌عنوان رموز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در پیام اخیر خود سه پیام مختلف را به عنوان پیام‌های اصلی راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب مطرح کردند.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان مطرح کرد: رهبری به دشمن فهمانده‌اند که نباید انقلاب ملت ایران را با انقلاب‌های دیگر مقایسه کنند چراکه این انقلاب هر حرکت دشمن را پاسخ خواهد داد؛ در نشست ورشو در مجموع 500  نفر در خیابان‌های ورشو گردهم آمدند هر چند حمله انتحاری اخیر نیز با این موضوع بدون ارتباط نبوده است.

ماندگاری با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی دشمن را در سخنان و پیام‌های خود ذلیل کرده‌اند، یادآور شد: سخن ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه «آمریکا بازهم دارد اشتباهات خود را تکرار می‌کند»، برگرفته از فرمایشات رهبری است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: محور دوم پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسؤولان است چراکه مسؤولان نباید این حضور را پای خود بنویسند و تایید کم‌کاری‌ها، خراب‌کاری‌ها، سستی‌ها و سوءمدیریتی‌ها بدانند بلکه باید با خدمت‌گذاری مداوم به دنبال قدردانی از ملت باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات فعلی کشور برای انقلاب نیست بلکه برای انتخاب نادرست است، عنوان کرد: راهپیمایی امسال از جمله سالم‌ترین راهپیمایی‌ها بود که هیچ حاشیه خاصی به دنبال نداشته است.

ماندگاری با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی از راهپیمایی به‌عنوان فناوری جدید فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: از عناصر داخلی کشور و جریان‌های مختلف سیاسی استفاده کردند تا مردم در صحنه راهپیمایی امسال حضور نیابند اما مردم آن‌ها را ناامید کردند.

وی بر لزوم انجام حرکت‌های گسترده در راستای حمایت از بیانیه اخیر رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی همانطور که رهبری نیز تاکید داشتند استفاده از ظرفیت جوانان باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، مشکلات اقتصادی نیز با استفاده از ظرفیت جوانان قابل رفع شدن است.

ماندگاری فضای مجازی را بهترین بستر برای تمدن‌سازی دانست و گفت: ما تاکنون در راهیان‌های نهضت، جبهه، نور، کربلا، قدس و بصیرت پیروز شده‌ایم اما همچنان در راهیان‌های دولت، جامعه و جهان اسلامی مانده‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9k05.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما