پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 74532
منبع : خبرگزاری فارس

حجت‌الاسلام جوشقانیان: مدیریت لیبرال وابسته به غرب ایمانی به باورهای توحیدی ندارد

قم نيوز : دبیر شبکه ملی جهاد و شهادت به برخی از کمبودها در کشور اشاره کرد و گفت: مدیریت لیبرال وابسته به غرب ایمانی به باورهای توحیدی ندارد به همین علت نمی‌تواند در امور خود به موفقیت برسد اما مدیریت انقلابی وابسته به آموزه‌های دینی به وعده‌های الهی باور دارد به همین علت همیشه در عرصه‌های مختلف به موفقیت خواهد رسید.
مدیریت لیبرال وابسته به غرب ایمانی به باورهای توحیدی ندارد
مدیریت لیبرال وابسته به غرب ایمانی به باورهای توحیدی ندارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان امروز در نشست هم‌اندیشی قرارگاه مردمی راهیان نور که در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی به صورت داوطلب درحال پیگیری دغدغه‌های رهبر انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: بصیرت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها جوان مؤمن انقلابی است که به لطف خداوند متعال اکنون بسیاری از افراد جوان انقلابی به این ویژگی رسیده‌اند.

وی از ارتباط معنوی جوانان انقلابی یاد کرد و افزود: جوان مؤمن انقلابی اراده خداوند متعال را بالاترین اراده می‌داند و برای رسیدن به هدف با توکل بر خداوند متعال همه تلاش و کار خود را دنبال می‌کند.

دبیر شبکه ملی جهاد و شهادت به برخی از کمبودها در کشور اشاره کرد و گفت: مدیریت لیبرال وابسته به غرب ایمانی به باورهای توحیدی ندارد به همین علت نمی‌تواند در امور خود به موفقیت برسد اما مدیریت انقلابی وابسته به آموزه‌های دینی به وعده‌های الهی باور دارد به همین علت همیشه در عرصه‌های مختلف به موفقیت خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی هیچگاه موجب یأس مؤمن انقلابی نمی‌شود، عنوان کرد: حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) نیز در شرایط سختی اقتصادی زندگی خود را سپری می‌کردند اما هیچگاه از انفاق و کمک به فقرا دست نمی‌کشیدند، مؤمنان انقلابی نیز همانند این بزرگان عمل می‌کنند.

جوشقانیان از خشم به‌عنوان یکی از ترفندهای شیطان برای نفوذ در انسان مؤمن یاد کرد و گفت: رویکرد مؤمن انقلابی استقامت در حقیقت است و در این راستا فرد هیچگاه دچار سستی در ایمان و اراده نمی‌شود و عقب‌نشینی نخواهد کرد چراکه در غیر این‌صورت موجب شادی دشمن می‌شود.

وی ولایت‌مداری و اتصال به امام جامعه را از جمله دیگر ویژگی‌های مؤمن انقلابی برشمرد و ادامه داد: بازنشستگی و اوقات فراغت برای مؤمن انقلابی معنایی ندارد چراکه این فرد خستگی‌ناپذیر است و با انگیزه قوی و همت بلند در راستای رسیدن به هدف استقامت و ایستادگی می‌کند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دینی ایمان، انقلابی‌گری و تقدم ارزش‌های معنوی بر مادی موجب موفقیت مدیر می‌شود، مطرح کرد: امکانات و تجیزات تنها مؤلفه قدرت نیست چراکه ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بدون تجهیزات نظامی پیشرفته توانست مقابل دشمن ایستادگی کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaumn0.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما