پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 74535
منبع : خبرگزاری تسنیم

حناچی در قم: درآمدهای شهرداری تهران با اختلال و کاهش روبه‌رو شده است

قم نيوز : شهردار تهران گفت: شهرداری‌های کشور و به‌ویژه شهرداری تهران کمک زیادی از دولت نمی‌گیرد و خودشان باید درآمد کسب کنند، در شرایطی که وضعیت اقتصادی خوب نیست این درآمدها دچار اختلال شده است.
حناچی در قم: درآمدهای شهرداری تهران با اختلال و کاهش روبه‌رو شده است
حناچی در قم: درآمدهای شهرداری تهران با اختلال و کاهش روبه‌رو شده است
به گزارش قم نیوز پیروز حناچی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی، با بیان اینکه شهرداری تهران تحت تأثیر شرایط اقتصادی کشور است، اظهار داشت: شهرداری در پی تلاش برای آسان‌تر کردن شرایط سخت اقتصادی برای مردم است.

وی با بیان اینکه در شهر تهران 240 نقطه به شکل میادین میوه و تره‌بار به‌منظور خرید اقلام در نظر گرفته‌شده است، افزود: تلاش می‌کنیم این اقلام 30 الی 40 درصد ارزان‌تر در دسترس مردم قرار بگیرد، همچنین برای شب عید هم در تلاشیم تا شرایط بهتری را مهیا کنیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

شهردار تهران با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه گفت: با تلاش همکاران سعی کردیم تا چهره شهر متناسب با ایام فاطمیه شهر را مزین به عزاداری کنیم و بعدازآن نیز شهر را مزین به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کردند.

 شهردار تهران با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای ساماندهی کارتن خواب‌ها در گرم‌خانه‌ها در شب‌های سرد زمستان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است تا افراد کارتن خواب و بی‌خانمان بیرون نمانده و این افراد سرپناهی داشته باشند و به آن‌ها رسیدگی شود.

حناچی عنوان کرد: شهرداری‌های کشور و به‌ویژه شهرداری تهران کمک زیادی از دولت نمی‌گیرد و خودشان باید درآمد کسب کنند، در شرایطی که وضعیت اقتصادی خوب نیست این درآمدها دچار اختلال می‌شود اما تلاش خودمان را می‌کنیم که سرویس بهتری برای مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkk05.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما