جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 74538
منبع : خبرگزاری فارس
با مشارکت 20 نهاد فرهنگی

طرح ملی «چهل قلم» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از برگزاری طرح ملی «چهل قلم» با مشارکت بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی و تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محدثی از نویسندگان پیشکسوت انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم خبر داد.
طرح ملی «چهل قلم» در قم برگزار می‌شود
طرح ملی «چهل قلم» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به برگزاری طرح ملی «چهل قلم» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تجلیل از مقام نویسندگان برتر اظهار کرد: در این طرح معرفی نویسندگان برتر و آثار آن‌ها و در نتیجه ترویج فرهنگ مطالعه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بیش از 20 نهاد فرهنگی و اجرایی در راستای برگزاری طرح ملی «چهل قلم» عنوان کرد: در این طرح، در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از حجت‌الاسلام و المسلمین جواد محدثی، پژوهشگر، شاعر، نویسنده پیشکسوت در حوزه انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل می‌شود.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: نشست «چهلم قلم» ساعت 10 یکشنبه 28 بهمن در تالار غدیر این اداره‌کل واقع در خیابان ساحلی با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی کتابخانه‌های عمومی استان قم نسبت به چهل سال گذشته به هیچ‌صورت قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: تربیت نویسندگان، شاعران و هنرمندان توانمند در عرصه‌های مختلف یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7n9u.ak9tw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما