جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 74544
منبع : خبرگزاری تسنیم

طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ضلع شرقی حرم مطهر ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می‌رود تا ۶ ماه آینده این پروژه به‌صورت کامل تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.
طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز محمد اسلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح توسعه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل اعتبارات مهم‌ترین مانع پیشبرد بسیاری از پروژه‌های عمرانی در سطح کشور است.

وی با اشاره به مشکل کمبود پارکینگ در شهر قم به‌ویژه در هسته مرکزی شهر افزود: تکمیل و احداث پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر از مطالبات مهم مسئولان ارشد کشوری و مقام معظم رهبری بوده که با توجه به کمبود شدید پارکینگ در قم باید در زمان‌بندی مشخص تکمیل و افتتاح شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح توسعه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر پیمانکار و مجری مجربی انتخاب‌شده و زمینه تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز صورت گرفته است، مشکل تملک و آزادسازی از مهم‌ترین موانع پیش روی این طرح مهم استانی است.

اسلامی با اشاره به طرح کلان اتصال ضلع شرقی حرم مطهر به شبستان نجمه خاتون تأکید کرد: مسئولان استان طرح اتصال و پیوند ضلع شرقی حرم مطهر به شبستان نجمه خاتون را هرچه زودتر آماده و تدوین کنند.

 
وی بابیان روند تکمیل و احداث توسعه ضلع شرقی حرم مطهر اضافه کرد: کل مساحت این پروژه بالغ‌بر 30 هزار مترمربع است که تاکنون صرفاً کتابخانه آستان به‌صورت کامل تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: توسعه ضلع شرقی حرم مطهر 88 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید می‌رود تا 6 ماه آینده این پروژه به‌صورت کامل تکمیل و آماده بهره‌برداری شود. اگر مشکل تملک و آزادسازی پلاک‌های مجاور این پروژه حل شود روند تکمیل آن خیلی زود به اتمام می‌رسد.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به قم دیدار با مراجع معظم تقلید، حضور در هفتمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری، افتتاح  پل ونارچ و بازدید از برخی پروژه‌های حمل‌ونقلی را دستور کار خود داشت.

محمد اسلامی با زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سفر یک‌روزه خود به قم پایان داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdok05.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما