جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : 74546
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت الله سبحانی: در ساخت و سازها و خیابان کشی‌ها نسبت به حق مردم توجه شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در زمینه خیابان کشی و اجازه تجدید بنا باید رعایت حال مردم بشود، گفت: گاهی اجازه ساخت خانه‌های ده طبقه ای داده می‌شود و سبب می‌شود و این موضوع برای همسایه‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند.
آیت الله سبحانی: در ساخت و سازها و خیابان کشی‌ها نسبت به حق مردم توجه شود
آیت الله سبحانی: در ساخت و سازها و خیابان کشی‌ها نسبت به حق مردم توجه شود
به گزارش قم نیوز آیت الله سبحانی شامگاه پنج شنبه در دیدار پیروز حناچی شهردار تهران که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران با توجه به جمعیت بسیار بالا شهر مهمی است و اداره آن کار بسیار سخت و با اهمیتی است.

وی با بیان اینکه در زمینه خیابان کشی و اجازه تجدید بنا باید رعایت حال مردم بشود، افزود: گاهی اجازه ساخت خانه‌های ده طبقه ای داده می‌شود و سبب می‌شود و این موضوع برای همسایه‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: اگر برای خیابان کشی ناچار می‌شوید مسجدی تخریبب کنید باید مسجدی به جای آن ایجاد شود تا مردم بدانند دولت اسلامی است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: وجود برخی از گداها در شهر چهره خوبی برای شهر ندارد و باید برای آن‌ها فکری شود چون درشان جمهوری اسلامی نیست

آیت الله سبحانی خاطرنشان کرد: برخی از اماکن ضوابط اسلامی را رعایت نمی‌کنند و مسئولین باید نظارت جدی داشته باشند، بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی رأی دادند و نباید در برخی اماکن اقدام خلاف و حرام انجام شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvtde.w6djjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما