قم نيوز : آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر و اعلام کرد: در این حادثه بار دیگر چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار خود را نمایان کرد.
آیت‌الله نوری همدانی: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی را نمایان کرد
آیت‌الله نوری همدانی: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی را نمایان کرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی حمله تروریستی به اتوبوس حامل سپاهیان در زاهدان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: بار دیگر چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار خود را نمایان کرد و عده‌ای از مرزبان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

 در این پیام تصریح‌ شده است: این گروهک‌های تروریستی که با پول نفت و گاز عربستان سعودی تغذیه می‌شوند و به امر آمریکا جنایتکار دست به غارت و کشتار می‌زنند، غافل از آن هستند که این فرزندان رشید ملت با فرهنگ عاشورا و فاطمیه پرورش‌یافته و در دفاع از دین و ملت عاشق شهادت هستند و هر قطره خون این عزیزان موجب عزت و اقتدار این کشور خواهد شد.

در ادامه این پیام تأکید شده است: در آستانه ورود به چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، ایران عزیز با توکل به خداوند متعال و توجهات حضرات معصومین علیهم‌السلام و هدایت‌های رهبری و به برکت خون شهدا و همت نیروی‌های مسلح به‌ویژه پاسداران عزیز که همیشه خار چشم دشمنان بوده‌اند مقتدرتر از هر زمانی است که اوج شکوه این اقتدار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که خواب دشمنان ملت را آشفته ساخت.

 در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبری معظم و خانواده محترم شهدا تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن شهدای عزیز مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqm.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما