شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 74557
منبع : خبرگزاری فارس
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال

پایان یکه‌تازی شاگردان صبوری/قهرمان آسیا در حوالی فینال

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم در دیدار خانگی برابر مس سونگون با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.
پایان یکه‌تازی شاگردان صبوری/قهرمان آسیا در حوالی فینال
پایان یکه‌تازی شاگردان صبوری/قهرمان آسیا در حوالی فینال
به گزارش قم نیوز در یکی از دو دیدار نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های سوهان محمدسیما قم و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند که حسین توانا به‌عنوان داور اول قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.

محمدرضا دهقان، هاشم فرج‌زاده، علیرضا وفایی، ناصر اطمینان و روح‌الله ایثاری ترکیب ابتدایی تیم سوهان محمدسیما قم را با نظر حسین صبوری تشکیل می‌دادند و مس سونگون، قهرمان فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا نیز با ترکیب علیرضا صمیمی، فرهاد فخیم، سعید تقی‌زاده، علیرضا عسگری، بابک نصیری بازی را آغاز کرد.

در حالی که ۶ دقیقه از بازی گذشته بود، محمدحسین کوهستانی با توپ‌گیری عالی از فرهاد فخیم موقعیت خطرناکی به وجود آورد و بعد از یک- دو با علیرضا وفایی، موفق شد گل اول سوهان محمدسیما را به ثمر رساند.

مس سونگون که تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت و یک بار هم توسط سعید تقی‌زاده تیرک عمودی دروازه سوهان محمدسیما را به لرزه درآمد، در دقیقه ۱۸ با سر توپ چشم‌نواز و شوت پای چپ استثنایی فرهاد فخیم به گل اول دست پیدا کرد.

در حالی که تنها ۲۰ ثانیه از این گل گذشته بود، اشتباه عجیب و غیرمنتظره محمد دهقان در دفع توپ موجب شد تا توپ به سعید تقی‌زاده برخورد کند و به تور دروازه بچسبد و مس سونگون به دومین گل دست یابد تا با برتری ۲ بر یک نیمه اول را به اتمام رساند.

در دقیقه ۲۵ شوت فوق‌العاده و روی پای چپ علیرضا وفایی به تیرک دوم را هاشم فرج‌زاده با ضربه سر تبدیل به گل تساوی سوهان محمدسیما کرد، اما این نتیجه خیلی پابرجا نبود و شاگردان صبوری باز هم دروازه خود را باز شده دیدند.

مرتضی عزتی ثانیه‌هایی بعد از گل تساوی فوتسالیست‌های قم، سومین گل مس سونگون را به ثمر رساند تا تیم تبریزی درآستانه برتری قرار بگیرد.

مسی‌ها که در فاصله ۹ دقیقه به پایان مسابقه به دلیل انجام دادن ۵ خطای تیمی شرایط سخت‌تری داشتند، در دقیقه ۳۲ با پنالتی نقطه دوم روح‌الله ایثاری دروازه خود را باز شده و نتیجه را مساوی دیدند.

اما باز هم این نتیجه تغییر کرد و در دقیقه ۳۴ روی همکاری تیمی دیدنی از مسی‌ها، ابوالقاسم اروجی گل چهارم تیمش را با ضربه فنی پای چپ به ثمر رساند تا این بازیکن نیز همانند تقی‌زاده دروازه تیم سابق خود را باز کرده باشد.

در دقیقه ۳۷ سوهان محمدسیما صاحب یک ضربه پنالتی نقطه دوم شد که این بار ایثاری نتوانست از فرصت گلزنی بهره ببرد و شوت او را علیرضا صمیمی، دروازه‌بان ملی پوش مس سونگون مهار کرد تا این مسابقه با شکست ۴ بر ۳ شاگردان فوتسالیست‌های قمی به پایان برسد.

محمدرضا دهقانی، ناصر اطمینان، سید حسین رضوی، سید مصطفی موسوی‌‌خواه، روح‌الله ایثاری، محسن بخشی، سعید قاسمی، محمدحسین کوهستانی، هاشم فرج‌زاده، محمد کرمانی و مسعود ایازی‌پور نفراتی بودند که در این مسابقه لیست بازیکنان تیم سوهان محمد سیما قم را تشکیل می‌دادند.

علیرضا صمیمی، سعید مومنی، فرهاد فخیم، ابوالفقاسم اُروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مرتضی عزتی، بابک نصیری، ادرسون داکروز، علیرضا عسگری، سعید تقی‌زاده، توحید لطفی و داور تاج‌بخش نیز با نظر اسماعیل تقی‌پور در این دیدار فهرست مس سونگون ورزقان برابر سوهان محمدسیما حضور داشتند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتسال سوهان محمدسیما قم و مس سونگون ورزقان، از ساعت ۱۶ روز جمعه هفته آینده در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqmnq.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما