شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 74580
منبع : خبرگزاری تسنیم

ترکیب فصل آینده سوهان محمد سیما با بازیکنان بومی بسته می‌شود

قم نيوز : رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیما از تلاش جدی این تیم برای پیوستن و بازگرداندن بازیکنان بومی قم در فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.
ترکیب فصل آینده سوهان محمد سیما با بازیکنان بومی بسته می‌شود
ترکیب فصل آینده سوهان محمد سیما با بازیکنان بومی بسته می‌شود
به گزارش قم نیوز رسول قلی زاده درباره شکست تیم سوهان محمد سیمای قم برابر مس سونگون در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: عملکرد قابل‌توجه بازیکنان تیم سوهان محمد سیمای قم برابر مس سونگون را به فال نیک می‌گیریم و اطمینان دارم روزهای خوشی در انتظار فوتسال قم است گرچه شرایط بازی دو تیم به سمتی پیش رفت که درنهایت نتیجه از آن تیم میهمان بود اما این نتیجه چیزی از ارزش بازیکنان قمی نمی‌کاهد.

وی افزود: برابر تیم مس سونگون مستحق شکست نبودیم و برخی اشتباهات که آن‌هم جزئی از فوتسال است سبب شد تیم مس که تیمی حرفه‌ای‌تر است به هدف خود برسد و امیدوارم بتوانیم این شکست را در تبریز جبران کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیمای قم گفت: آرزو می‌کنم شرایط در آینده به‌گونه‌ای پیش برود که بتوانیم سرمایه‌های انسانی فوتسال قم از سایر باشگاه‌ها به قم بازگردانیم. در بازی با مس سونگون 2 بازیکن قمی در ترکیب مس با عملکرد درخشان خود نقش مهمی در شکست ما ایفا کردند و اگر بودجه لازم برای جذب آن‌ها را داشتیم امروز آن‌ها برای قهرمانی تیم شهرشان تلاش می‌کردند.

قلی زاده تأکید کرد: هواداران ما سرمایه فوتسال قم هستند و حیف است که این هواداران پرشور سال‌ها در حسرت کسب جام و قهرمانی بمانند آن‌هم در شرایطی که بهترین بازیکنان فوتسال ایران قمی هستند و همگی در صورت تأمین خواسته مالی‌شان آماده بازی برای نماینده فوتسال استان قم هستند.
وی تصریح کرد: شکست در قم نتیجه ناامیدکننده‌ای برای ما محسوب نمی‌شود و سوهان محمد سیما در مسابقه برگشت برابر مس سونگون بازهم همانند بازی رفت می‌جنگد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzk05.yt0oj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما