يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب : 74605
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

سرمایه گذاری 4500 میلیارد تومانی در بخش صنعت قم

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: چهار هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت استان صورت گرفته و رشد این بخش در حال رخ دادن است.
سرمایه گذاری 4500 میلیارد تومانی در بخش صنعت قم
سرمایه گذاری 4500 میلیارد تومانی در بخش صنعت قم
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی امروز با اشاره به ارتقای جایگاه استان قم اظهار کرد: پس از استان شدن قم شاهد ایجاد چندین شهرک صنعتی در این استان بودیم، چهار هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنعت قم صورت گرفته است و این به دلیل تغییر نگاه مدیران کشور به این استان بود.

وی ادامه داد: سوهان، کفش و دمپایی و چوب و مبلمان جزو صنایع بومی استان قم است، به دنبال توسعه بازار این صنایع و برندسازی و به روز کردن فناوری در این چند صنعت هستیم تا بتوانیم صادرات بیشتری را از استان قم داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: به دنبال ایجاد صنایع جدیدی در استان هستیم که تکمیل کننده زنجیره تولید در قم باشند، بخش زیادی از صنایع استان جزو صنایع پایین دست پتروشیمی هستند، به دلیل نزدیکی به بازار تهران و اصفهان، ایجاد صنایع مرتبط با مواد غذایی و قطعات خودرو و لوازم خانگی در قم برای ما در اولویت است که این صنایع آلودگی کمی دارند و در تلاطم‌های اقتصادی با مشکل مواجه نمی‌شوند.

سیجانی استقرار صنایع دارای آلودگی در استان قم را مورد اقبال مدیران استان ندانست و تصریح کرد: رشد بخش صنعتی قم براساس سندهای بالادستی استان در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbs0bz.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما