يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب : 74607
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

قم از دووميداني داخل سالن ايران 4 مدال گرفت

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: موفق به كسب چهار مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از پيكارهاي دووميداني داخل سالن قهرماني كشور شديم.
قم از دووميداني داخل سالن ايران 4 مدال گرفت
قم از دووميداني داخل سالن ايران 4 مدال گرفت
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: امسال رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به میزبانی تهران برگزار شد و قم در جمع برترین‌ها چند چهره موفق داشت.

وی ادامه داد: سالن آفتاب مجموعه ورزشی انقلاب تهران میزبان این دوره از مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور بود و رقابت‌ها طبق مصوبه فدراسیون دوومیدانی و بر اساس سهمیه‌ای که برای استان‌ها در نظر گرفته شده بود در دو گروه برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم بیان کرد: در گروه نخست دوومیدانی‌کاران آذربایجان‌شرقی، تهران، فارس، کرمانشاه، قم و اصفهان شامل هشت ورزشکار و یک مربی یا سرپرست رقابت کردند و در گروه دوم تیم‌های زنجان، قزوین، خراسان‌رضوی، لرستان و همدان هر کدام با 6 نماینده به رقابت پرداختند، ضمن اینکه سایر استان‌ها پنج نفر در این رقابت‌ها داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع شاهد حضور نزدیک به 300 دوومیدانی‌کار در این مسابقات بودیم و رقابت‌های بخش مردان در رشته 60 متر با درخشش مهدی رضایی یک نشان نقره برای تیم قم به همراه داشت، رشته‌ای که در ان رضایی با زمان 6 ثانیه و 79 صدم ثانیه به نشان نقره رسید.

رضایی بیان کرد: در مسابقات رشته 400 متر رضا ملک‌پور به نمایندگی از هیأت دوومیدانی قم وارد پیست شد و با زمان 49 ثانیه و 36 صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت، در شرایطی که علی خدیور از تیم جزیه کیش به همراه مهدی رحیمی از تیم هیأت اصفهان رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: در رشته پرتاب وزنه چهره شاخص دوومیدانی قم یعنی محمدحسین اسکندری با پرتابی به میزان 18 متر و 31 سانتیمتر نایب‌قهرمان شد و تیم چهار در 400 متر امدادی قم نیز با زمان سه دقیقه و 24 ثانیه و 67 صدم ثانیه نشان نقره گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5905.yt0oz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما