يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 74629
منبع : خبرگزاری فارس
رونق فیلم کوتاه با «زمستانه فیلم کوتاه»

اکران فیلم‌های کوتاه به همت گروه هنر و تجربه با "زمستانه فیلم کوتاه" در قم

قم نيوز : نمایش و نقد و بررسی مجموعه فیلم‌های کوتاه با حضور فیلم‌سازان و عوامل فیلم‌ها در سینما آیه قم و به همت گروه هنر و تجربه با " زمستانه فیلم کوتاه" صورت می‌پذیرد.
اکران فیلم‌های کوتاه به همت گروه هنر و تجربه با "زمستانه فیلم کوتاه" در قم
اکران فیلم‌های کوتاه به همت گروه هنر و تجربه با "زمستانه فیلم کوتاه" در قم
به گزارش قم نیوز میر عباس خسروی نژاد امروز گفت: «زمستانه فیلم کوتاه» شامل مجموعه ۶ فیلم کوتاه «دیدن» سهیل امیر شریفی، «فروزان» میر عباس خسروی نژاد، «نسبت خونی» حسین امیری دوماری، پدرام پور امیری، «و می‌گذریم ...» پریسا گرگین، «آینه‌های پریده‌رنگ» سالم صلواتی، «تو هنوز اینجایی» کتایون پرمر، محمد روح‌بخش است که این آثار در گروه «هنر و تجربه» اکران می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سری سوم اکران‌های سراسری فیلم کوتاه با عنوان «زمستانه فیلم کوتاه» انجام می‌شود، ادامه داد: اکران فیلم‌های کوتاه در قالب یک سانس ۱۰۰ دقیقه‌ای است که چهارشنبه اول اسفندماه سال جاری در سینما آیه قم اجرا می‌شود.

خسروی نژاد افزود: ایده این کار توسط کاوه مظاهری به گروه هنر و تجربه داده شد که مورد تأیید قرار گرفت و سری اول و دوم با استقبال مواجه شد و با سری سوم این مجموعه در خدمت هنردوستان عزیز هستیم.

وی ادامه داد: اکران فیلم‌های کوتاه از پانزدهم آذرماه سال جاری در پردیس سینمایی چهارسوی تهران آغاز شد و پس از هماهنگی با شهرهای اصفهان، بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و سنندج و همچنین شهر قم، درصددیم که این برنامه در تمام استان‌ها اجرا شود.

وی در پایان گفت: خرید و رزرو اکران فیلم کوتاه به‌صورت اینترنتی است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سینما تیکت به آدرس cinematicket.org خریداری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchw-nq.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما