يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 74638
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

تکمیل نمایشگاه دائمی فرش قم تا اوایل سال 98

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: نمایشگاه دائمی فرش استان پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد و با پیگیری در سطح استانی و ملی به دنبال تکمیل آن تا اوایل سال آینده هستیم.
تکمیل نمایشگاه دائمی فرش قم تا اوایل سال 98
تکمیل نمایشگاه دائمی فرش قم تا اوایل سال 98
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: در قالب این طرح به 189 متقاضی در بخش جهاد کشاورزی در استان، تسهیلاتی به میزان 27 میلیارد تومان پرداخت شد، بانک‌های استان قم تسهیلاتی را هم به بخش گردشگری دادند.

وی ادامه داد: زمان پایان سال مالی برای بانک‌ها خردادماه است و بانک‌های تجارت و ملت در استان قم، پرداخت تسهیلات مستقیم خود را در سامانه ثبت کردند، رتبه استان در طرح رونق تولید در کشور رتبه 7 است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سازمان برنامه و بودجه قرار است که تسهیلاتی به میزان چهار هزار میلیارد تومان در اختیار دو خودروساز اصلی کشور قرار بدهد و در این صورت قطعه سازان قمی در اولویت دریافت مطالبات خود از خودروسازان هستند.

سیجانی با اشاره به وضعیت نمایشگاه دائمی فرش استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه پیشرفت فیزیکی 90 درصد دارد و با پیگیری در سطح استانی و ملی به دنبال تکمیل آن تا اوایل سال آینده هستیم.

وی ادامه داد: بحثی در زمینه در نظر گرفتن دریاچه نمک به عنوان تالاب در هیأت دولت مطرح شده است که در این صورت دیگر امکان سرمایه گذاری در آن وجود ندارد، برای عدم تصویب این نظر در هیأت دولت تلاش کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در استان دو هزار و 325 واحد صنعتی وجود دارد که براساس آخرین پایش صورت گرفته 579 واحد راکد هستند، حدود نیمی از این واحدهای راکد به صورت فصلی کار می‌کنند و نیمی دیگر هم به صورت دائم تعطیل شدند.

سیجانی با اشاره به برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات این سازمان تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان است، البته شرط موفقیت در این زمینه اراده خود سرمایه گذار است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6-nq.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما