دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 74653
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

استاد دانشگاه: استاد محدثی از افتخارات حوزه و جامعه ادبی کشور است

قم نيوز : استاد محدثی حدود ۲۰۰ اثر در عناوین کتاب شعر، تألیف و ترجمه و... از خود به یادگار گذاشته و حدود ۱۵ سال درمباحث آیین نگارش به تربیت شاگرد پرداخته است.
استاد محدثی از افتخارات حوزه و جامعه ادبی کشور است
استاد محدثی از افتخارات حوزه و جامعه ادبی کشور است
به گزارش قم نیوز پور متقی پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی که در کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای در قم برگزار شد، گفت: خدای متعال در قرآن فرمود،« کسانی که ایمان آوردند و علم به آنها عنایت شده، از جایگاه خاصی برخوردارند».

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز تکریم از عالمی است که سالها در عرصه های مختلف علمی، ادبی و نثر و شعر تألیفات زیادی ازخود به یادگار گذاشته است.

وی عنوان کرد: از جمله خصوصیات استاد محدثی این است از اساتید بنامی مانند آیت الله شهید بهشتی، مفتح و آیت الله حسن زاده آملی بهره های زیادی برده اند.

پور متقی ادامه داد: استاد محدثی حدود 200 اثر در عناوین کتاب شعر، تألیف و ترجمه و... از خود به یادگار گذاشته و حدود 15 سال در مباحث آیین نگارش به تربیت شاگرد پرداخته است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از جمله آثار تألیفی این استاد در ارتباط با سیره بزرگان اسلام، اهل بیت(ع)، مسائل فرهنگی، اجتماعی و جوانان و روایی، قرآنی و ادبی و مقالات، همکاری با روزنامه های  متعدد است.

وی بیان داشت: تأسیس مرکز ادبی حوزه از جمله آثار ماندگار استاد محدثی است که توانست با راه اندازی آن برکات زیادی به همراه داشته باشد و الان حدود 10 سال فعال است.

پور متقی افزود: از دیگر فعالیت استاد محدثی درعرصه تبلیغ، تألیف کتاب های داستانی برای نوجوانان بوده است و تاکنون بعضی از کتابهای این استاد هم به زبان های مختلف ترجمه شده است.

وی بیان داشت: نثر استاد محدثی تکیه بر زیبا نویسی و ساده نویسی به وجود می آید و دلیل زیبایی این مسئله ارائه محتوا براساس نیاز مخاطب و نیاز روز است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcexp8f.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما