دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 74655
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

امکان ایجاد 10 هزار شغل جدید در قم با تکمیل 220 واحد تولیدی نیمه تمام

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: اکنون 220 واحد تولیدی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان داریم و تکمیل این واحدها، 10 هزار شغل جدید در قم به وجود می‌آورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم: امکان ایجاد 10 هزار شغل جدید در قم با تکمیل 220 واحد تولیدی نیمه تمام
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم: امکان ایجاد 10 هزار شغل جدید در قم با تکمیل 220 واحد تولیدی نیمه تمام
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی با اشاره به لزوم به روز شدن بخش صنعت قم اظهار کرد: باید واحدهای تولیدی قم به دنبال به روز کردن تجهیزات خودشان باشند تا بتوانند با رقبای خارجی رقابت کنند و ماندگاری داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما توسعه واحدهای تولیدی موجود در استان قم است، چون این واحدها تجربه دارند، به دنبال اتمام واحدهای تولیدی نیمه تمام در قم هستیم. اکنون 220 واحد تولیدی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان داریم و تکمیل این واحدها، 10 هزار شغل جدید در قم به وجود می‌آورد، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی به ماندگاری آن‌ها کمک می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: خدمات این سازمان به صنعت گران به صورت کاملا الکترونیکی و در حداقل زمان ممکن است، همچنین سازمان به دنبال توسعه شهرک‌های صنعتی قم و تامین زیرساخت‌های لازم برای این شهرک‌ها است.

سیجانی با اشاره به وضعیت بخش صادرات استان قم اظهار کرد: یکی از اهداف این بخش در سال جاری، رسیدن به رقم 250 میلیون دلار صادرات از استان است، سال گذشته این رقم 210 میلیون دلار بود، البته تمام کالاهای قم از گمرک این شهر صادر نمی‌شود. رقم صادرات از گمرک، واقعی صادرات استان نیست و رقم صادرات واقعی قم حدود 30 درصد بالاتر از رقم گمرک استان است.

وی خاطرنشان کرد: باید برای ارتقای بخش تولید قم به دنبال صادرات باشیم، اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری و شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی در این راستا است و واحدهای صادراتی استان در اولویت استفاده از طرح‌ها و تسهیلات و امکانات در قم هستند.

انتهای پیام/ 110

 
https://qomnews.ir/vdcgn39u.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما