دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 74668
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند و باید قدرخود را بدانند

قم نيوز : آیت‌الله علوی گرگانی گفت:بسیجیان دارای امتیازخاصی هستند وباید قدرخود را بدانند درهمه شئونات زندگی و درهرقشری نیروی بسیج حضور دارد.
آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد : بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند و باید قدرخود را بدانند
آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد : بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند و باید قدرخود را بدانند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری گفت: بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند و باید قدر خود را بدانند در همه شئونات زندگی و در هر قشری نیروی بسیج حضور دارد.

وی با بیان اینکه اگر بسیجیان به مأموریت‌های خود عمل کنند جامعه به موفقیت می‌رسد،عنوان کرد: امروز عراق هم به تبعیت از جمهوری اسلامی نیروی بسیج را ایجاد کرده است، چون وجود بسیج همانند رشته‌ای عمل می‌کند که سر رشته آن رهبری و بزرگان دینی حضور دارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند فرموده است اگر همه افراد کنار یکدیگر قرار گرفته و ایمان و تقوا داشته باشند آن‌ها را کمک کرده و گناهان آن‌ها را می‌بخشم.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: انسان باید ایمان بیاورد و رسالت و امامت را بپذیرد و تقوا داشته باشد، از امام رضا (ع) سؤال شد که تقوا یعنی چه و ایشان فرمود: تقوا اجرای واجبات و ترک محرمات است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ابراز کرد: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که گناه نکرده است و غیر معصومین همه انسان‌ها دچار گناه می‌شوند، ولی باید با تبعیت از رضای الهی زمینه بخشش گناهان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر نعمتی در جای خود باید استفاده شودبیان کرد: افرادی که از نعمت خدا به غیر از رضای الهی استفاده کنند کفر کردند.

مرجع تقلید شیعیان یادآورشد: روز قیامت همه انسان‌ها حضور پیدا می‌کنند و به اعمال آن‌ها رسیدگی می‌شود و باید در دنیا از خدا بخواهیم که در قیامت بدی‌های ما را نشان ندهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaain0.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما