دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 74669
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله نوری همدانی :

نیروهای مسلح جلوی نفوذ دشمن را بگیرند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید روز به روز کشورمان در زمینه قدرت نظامی قوی تر شود، تا دشمن نتواند نفوذ کند، البته باید نیروهای مسلح مراقب کمین گاه‌ها باشند.
آیت‌الله نوری همدانی : نیروهای مسلح جلوی نفوذ دشمن را بگیرند
آیت‌الله نوری همدانی : نیروهای مسلح جلوی نفوذ دشمن را بگیرند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت کادرسازی اظهار کرد: اسلام بر کادرسازی تاکید داشته و نخستین سرمایه انسان ایمان و بصیرت است، ایمان توام با بصیرت، نقش آفرین است.

وی ادامه داد: اسلام سعی می‌کند که مسلمانان شجاعت داشته باشند، رسول اکرم(ص) در صف نخست لشکر اسلام، افرادی را قرار می‌داد که ایمان و شجاعت را با هم داشتند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: باید افرادی در نیروهای مسلح به کار گرفته شوند که اطمینان 100 درصدی به ایمان، بصیرت و شجاعت آن‌ها وجود داشته باشد، باید مسلمانان آن‌قدر توان نظامی داشته باشند که ترس و رعب در دل دشمنان به وجود بیاید.

آیت‌الله نوری همدانی مردم ایران را قوی و نیرومند دانست و تصریح کرد: در دهه 60 شاهد بودیم که نمازگزاران در نماز جمعه تهران با وجود بمب گذاری از جای خود تکان نخوردند که نشان از قدرت مردم دارد.

وی ادامه داد: باید روز به روز کشورمان در زمینه قدرت نظامی قوی تر شود، تا دشمن نتواند نفوذ کند، البته باید نیروهای مسلح مراقب کمین گاه‌ها باشند، عربستان با پول برای خودش مزدور استخدام می‌کند، به عنوان مثال بخش زیادی از نیروهای عربستان در یمن، سعودی نیستند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: به وعده‌های خداوند اطمینان داریم که اگر به خدا کمک کنیم، خداوند نیز به ما کمک خواهد کرد، این وعده الهی را در طول دوران انقلاب و پس از آن دیدیم.

آیت‌الله نوری همدانی یکی از وظایف شیعیان را زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: کسی که منتظر باشد، حتی اگر در رخت خواب بمیرد، براساس روایات اجر شهید را دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb90bz.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما