دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 74673
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 56 كيلوگرم رقم خورد

ووشوكار جوان قم روي سكوي سوم ايران

قم نيوز : ووشوكار جوان استان قم با قبول تنها يك شكست موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي ووشو قهرماني رده سني جوانان ايران شد.
ووشوكار جوان قم روي سكوي سوم ايران
ووشوكار جوان قم روي سكوي سوم ايران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف طبق تقویم فدراسیون ووشو برگزار شد و در رده سنی جوانان تیم قم با درخشش یکی از استعدادهای این رشته در بخش ساندا یا مبارزه موفق به کسب سکوی سوم ایران و نشان برنز این دوره شد.

این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ووشو، به عنوان پیکارهای قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور نمایندگان 35 تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی شهرستان نجف‌آباد اصفهان و در سالن موهبت این شهر به انجام رسید و قم یک نشان برنز آن را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های بخش ساندا یا مبارزه با پیکار 287 ووشوکار برگزار شد و ووشوکاران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای به دست آوردن رتبه‌های برتر، مدال‌های طلا، نقره و برنز و همچنین سهمیه تیم ملی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که از قم تنها مهدی اکبری به نشان برنز دست یافت.

اکبری که یکی از استعدادها و نخبه‌های آینده‌دار ووشو قم به شمار می‌رود در این رقابت‌ها نماینده تیم منتخب هیأت ووشو استان قم در وزن منهای 56 کیلوگرم بود که سرانجام پس از نمایندگان استان‌های مرکزی و تهران (ب) روی سکوی سوم ایران ایستاد و با نشان برنز خود سهمیه تیم ملی را نیز کسب کرد.

در رده‌بندی نهایی مسابقات وزن منهای 56 کیلوگرم ووشو قهرمانی جوانان ایران در سال 1397، مجتبی شیرزاد از تیم هیأت مرکزی به مقام قهرمانی رسید، حسین عاشوری از تیم تهران (ب) نایب‌قهرمان شد و مهدی اکبری از قم رتبه سوم را نصیب خود کرد تا تمام مدال‌آوران به اردوی تیم ملی بروند.

در پایان رقابت‌های بخش ساندا، تیم مازندران با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز قهرمان شد، سیستان و بلوچستان با دو طلا و دو برنز به مقام دوم دست یافت و کرمان با یک طلا و دو نقره در جایگاه سوم ایستاد، ضمن اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها در 2 بخش تالو و ساندا به اردوی آماده‌سازی تیم جوانان ایران دعوت شدند تا تیم ملی را سال آینده در پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی همراهی کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgw39u.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما