شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 7468
صولتی خبر داد:

رقابت 16 تیم در لیگ فوتبال جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم گفت: در رقابت‌های امسال لیگ رده سنی جوانان فوتبال باشگاه‌های استان قم، 16 تیم برای کسب مقام قهرمانی رقابت می‌کنند.
رقابت 16 تیم در لیگ فوتبال جوانان قم
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل صولتی  اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ رده سنی جوانان برگزار شد، جدول قرعه کشی مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های قم مشخص شد.

وی ادامه داد: امسال مسابقات فوتبال جوانان استان با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در لیگ این فصل بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی در دو گروه برگزار می‌کنند تا از هر گروه تیم‌های صعود کننده شناسایی شوند.

مسوول کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: بدین ترتیب تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم بازی‌های مقدماتی خود را در دو گروه هشت تیمی به صورت دوره‌ای برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها یادآور شد: در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم به دور دوم صعود خواهند کرد و شش تیم صعود کرده در مرحله دوم به صورت دوره‌ای و بر اساس قرعه کشی با یکدیگر بازی می‌کنند تا قهرمان این مسابقات شناخته شود.

صولتی با اشاره به برنامه پیش‌بینی شده برای تیم قهرمان مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم تصریح کرد: تیمی که در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یابد، به عنوان نماینده قم در مسابقات زیر گروه قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد.

وی افزود: برنامه اجرایی مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد اما جدول قرعه کشی مسابقات فوتبال جوانان استان قم سال ۱۳۹۱ مشخص شده است و امیدواریم با توجه به تلاش و اهتمامی که باشگاه‌ها در رده‌های سنی پایه دارند، لیگی پویا را شاهد باشیم.

مسوول کمیته مسابقات و لیگ هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: در گروه نخست رقابت‌های فوتبال لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال جوانان پناه آفرین، ایران جوان، ارم ساز وحدت، هما، سوهان گل محمد، ارم ساز نوین، پرسپولیس و انصار بازی‌های خود را برای تعیین سه تیم برتر صعود کننده از این گروه برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: این در حالی است که مدعیان شرکت کننده در گروه دوم را نیز تیم‌های جوانان صبای نوین قم، افشید، پیروزان نیروگاه، پیام قم، اتحاد شادقلی، افشین، پوشاک ایلیا و مبنا صنعت تشکیل می‌دهند که از این گروه نیز سه تیم صعود خواهد کرد.

صولتی بیان داشت: امسال رقابت‌های لیگ در رده‌های سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان نیز در استان قم برگزار می‌شود که برنامه زمان بندی و نحوه برگزاری آنها به زودی از سوی این هیئت برای اطلاع رسانی آماده خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.39urak9t7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما