سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 74699
منبع : خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره سراسری شعر "کبوتران حرم" در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : دبیر نخستین جشنواره شعر کبوتران حرم با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره کبوتران حرم برای تکریم، پاسداشت و همچنین به تصویر کشیدن صحنه‌هایی از فداکاری‌های شگفتی ساز مدافعان حرم در قم برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره سراسری شعر "کبوتران حرم" در قم برگزار می‌شود
نخستین جشنواره سراسری شعر "کبوتران حرم" در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز روح الله کریمی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کبوتران حرم اظهار داشت: این جشنواره با همکاری سپاه منطقه قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور و ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره کبوتران حرم تصریح کرد: این جشنواره برای تکریم، پاسداشت و همچنین به تصویر کشیدن صحنه‌هایی از فداکاری‌های شگفتی ساز مدافعان حرم برگزار می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره شعر کبوتران حرم گفت: این جشنواره در قالب‌های سنتی و آزاد برگزار می‌شود و هر شاعر می‌تواند 5 اثر به دبیرخانه ارسال کند.

کریمی ادامه داد: آثار مرتبط با موضوع جشنواره پس از کدگذاری، در معرض ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد و بعد از سه مرحله بازبینی و بررسی در نهایت پنج نفر از دارندگان بهترین آثار ارسالی طبق نظر داوران که بالاترین امتیاز را احراز کرده باشند، معرفی می‌شوند ودارندگان 10 اثر برتر تقدیرنامه دریافت می‌کنند و آثار برگزیده و برتر نیز در قالب کتاب به چاپ می‌رسد،

دبیر نخستین جشنواره شعر کبوتران حرم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره تا دهم اسفند ماه سال است، خاطرنشان کرد: آثار باید به نشانی دبیرخانه جشنواره به آدرس قم، خیابان شهید لواسانی، ساختمان شماره «٢» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره فرهنگی است، شماره تماس دبیرخانه 02537712828ارسال آثار: F.majazi.qom@farhangmail.ir آدرس تارنما: qom.farhang.gov.ir

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceop8f.jh8eoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما