سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : 74719
منبع : خبرگزاری فارس
هفته بيست و يكم ليگ برتر فوتبال

صباي قم در ميهماني تراكتورسازي / آخرين تلاش‌ قمي‌ها براي ماندن

قم نيوز : تيم فوتبال جوانان صباي قم در آخرين بازي خارج از خانه خود از فصل جاري ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور برابر تيم تراكتورسازي تبريز به ميدان مي‌رود.
صباي قم در ميهماني تراكتورسازي / آخرين تلاش‌ قمي‌ها براي ماندن
صباي قم در ميهماني تراكتورسازي / آخرين تلاش‌ قمي‌ها براي ماندن
به گزارش قم نیوز از فصل 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تنها دو هفته دیگر باقی مانده و 12 تیم حاضر در این مسابقات بعد از 20 هفته رقابت، دو بازی پایانی خود را این هفته و جمعه آینده در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند تا تکلیف قهرمان و دو سقوط کننده به دسته اول مشخص شود.

در بین تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور سقوط تیم‌ ستارگان گرگان به دسته پائین‌تر قطعی شده و می‌توان سقوط صبای قم به لیگ دسته اول را نیز مسجل دانست زیرا اختلاف امتیازات صبای قم با تیم بالاتر از خود به شکلی است که سقوط صبا را قطعی می‌کند.

در هر حال با توجه به اینکه ممکن است هر اتفاقی در فوتبال رخ بدهد، شاگردان محمد جعفری در تیم فوتبال جوانان صبای قم این هفته روز جمعه سوم اسفند ماه و در میهمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا بلکه معجزه‌ای رخ داده و آنها در یک فصل پر فراز و نشیب سرانجام در لیگ برتر بمانند.

این در شرایطی است که صبای قم از 20 بازی قبل خود، چهار پیروزی، چهار تساوی و 12 باخت در کارنامه دارد و جالب این است که صبا سه پیروزی و سه تساوی خود را در نیم‌فصل دوم و بعد از تغییر و تحولات کادر فنی که منجر به رفتن داوود عاصم‌آبادی و آمدن محمد جعفری انجامید، به دست آورده است.

صبای قم در واقع مسیر سقوط را در نیم‌فصل نخست لیگ برتر برای خود پایه‌ریزی کرد، زیرا نماینده فوتبال قم در 11 بازی نیم‌فصل نخست تنها موفق به کسب یک برد، یک تساوی و تحمل 9 باخت شد تا از 33 امتیاز تنها چهار امتیاز کسب کرده و آخرین رتبه جدول را به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwqnq.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما