سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 74721
منبع : خبرگزاری تسنیم

قرارداد کولاکویچ با والیبال ایران تمدید شد‌‌

قم نيوز : سرپرست فدراسیون والیبال از تمدید قرارداد کولاکویچ با فدراسیون خبر داد و گفت: امیدوارم برنامه‌های کولاکویچ به خوبی پیش رفته و کادری که او می‌خواست برای او فراهم‌ شده است.
قرارداد کولاکویچ با والیبال ایران تمدید شد‌‌
قرارداد کولاکویچ با والیبال ایران تمدید شد‌‌
به گزارش قم نیوز افشین داوری در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم اظهار داشت: در سال جاری میلادی ایران 3 میزبانی بین‌المللی دارد، به‌طوری‌که 2 میزبانی در لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل و ارومیه است و ستادهای آن تشکیل‌شده و ارتباطات آن به صورت قوی برقرار شده و با سربلندی برگزارکننده خوبی خواهیم بود.

وی افزود: دیگر میزبانی مهم ایران در سال 2019 مربوط به مسابقات قهرمانی مردان آسیاست و برگزاری این رویداد در ایران فرصت تازه‌ای برای والیبال ایران فراهم می‌کند و ظرفیت‌های ما را به نمایش خواهد گذاشت.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: در حوزه بانوان کارهای زیادی در حال اقدام بوده و با توجه به زمینه مناسبی که ایجادشده منتظر افزایش تعداد لژیونرهای والیبال ایران در بخش بانوان هستیم، به‌طوری‌که 3 بازیکن کشور هم‌اکنون در ترکیه بازی می‌کنند و ظرفیت حضور آن‌ها در لیگ کشورهایی چون لهستان و ایتالیا نیز وجود دارد.

داوری عنوان کرد: هدف مهم آینده ما مربوط به المپیک 2020 است، به‌طوری‌که ابتدا می‌خواهیم ورودی المپیک را کسب کنیم و سپس در توکیو به عنوان یک چشم‌انداز در جمع 4 تیم برتر المپیک قرار بگیریم، ضمن اینکه کسب مدال نیز دور از دسترس والیبالیست‌های ما نیست.

وی درباره تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ایگور کولاکویچ مربی باهوشی است البته او مشکلات و موانعی داشت که ما این موانع را رفع کردیم، عزم جدی بر این وجود داشت که قرارداد او تمدید شود البته گاهی تعاملات لازم صورت نمی‌گیرد و برخی اسمش را لجبازی می‌گذارند، اما این تعامل برای تمدید قرارداد کولاکویچ صورت نگرفته بود اما خوشبختانه این اتفاق رخ داد و قرارداد وی تمدید شد.

سرپرست فدراسیون والیبال تأکید کرد: امیدوارم برنامه‌های کولاکویچ به خوبی پیش رفته و کادری که او می‌خواست برای او فراهم‌شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca60n0.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما