سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : 74745
منبع : خبرگزاری فارس

ثبت ۹۰ اثر در جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار»

قم نيوز : مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت: حدود ۶۰ فیلمنامه و ۳۰ فیلم کوتاه و کلیپ به جشنواره «مادران چشم انتظار» ارسال و ثبت شد.
ثبت ۹۰ اثر در جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار»
ثبت ۹۰ اثر در جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار»
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه «مادران چشم انتظار» که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، به ویژه مادران و همسران شهدای جاوید الاثر برگزار شد.
وی ادامه داد: هوا و فضای شهر قم متبرک به نفس‌های بیش از ۱۰۰ مادر شهید جاویدالاثر دفاع مقدس و مدافع حرم ازجمله شهدای ایرانی و لشکرهای زینبیون و فاطمیون است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: در این جشنواره که با استقبال ویژه هنرمندان استانی و کشوری مواجه شد، حدود ۶۰ فیلمنامه و ۳۰ فیلم کوتاه و کلیپ به دبیرخانه ارسال و ثبت شد که هنرمندان به رقابت پرداختند و آثار برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.
مقیمی یادآور شد: مجموعه آثار تولید شده در جشنواره «مادران چشم انتظار»، در روز بیست و دوم اسفندماه مصادف با روز شهید، در گلزار شهدای علی بن جعفر و گلزار بهشت معصومه اکران خواهد شد و عموم مردم می‌توانند با حضور در مکان‌های مشخص شده، از تماشای این فیلم‌ها لذت و بهره ببرند و همراه با مادران شهداء اشک بریزند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnu9u.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما