چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 74749
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب تمام آراء اعضاي مجمع

رئيس جديد واليبال قم از رسانه ملي آمد

قم نيوز : بازيكن اسبق ملي و پيشكسوت شناخته شده واليبال با راي اعتماد مجمع انتخابات هیأت واليبال استان قم براي مدت چهار سال مسؤوليت رياست اين هیأت ورزشي را بر عهده گرفت.
رئيس جديد واليبال قم از رسانه ملي آمد 
رئيس جديد واليبال قم از رسانه ملي آمد 
به گزارش قم نیوز مجمع انتخابات هیأت والیبال بالاخره پس از ماه‌ها برگزار شد تا بعد از 13 ماه بلاتکلیفی این هیات ورزشی، سرانجام با انتخاب اعضای مجمع این هیأت، رئیس جدید برای مدت چهار سال ریاست والیبال قم انتخاب شود.

با توجه به مدت زمانی که توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط در نظر گرفته شد، قرار بود چهار نفر برای نشستن بر کرسی ریاست این هیات ورزشی توپ و توری در اداره کل ورزش و جوانان قم با یکدیگر رقابت کنند اما انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شد.

مجید براتی مربی جوان والیبال قم که دارای مدرک بین‌المللی مربیگری است یکی از کاندیداهای این مجمع بود، همچنین محمدمهدی حلوایی دومین کاندیدای ریاست هیات والیبال بود که از چهره‌های مطرح سابق این رشته و پیشکسوتان حال حاضر والیبال قم محسوب می‌شود و پیش از این دبیر هیأت والیبال هم بود و هم اکنون از مدیران صدا و سیما به شمار می‌رود.

پرویز زمانی داور و مربی والیبال که چهره‌ای فرهنگی است سومین کاندیدای این مجمع بود، کسی که در آموزش و پرورش شاغل است و البته در آستانه بازنشستگی قرار دارد، ضمن اینکه نفر چهارم حاضر در مجمع شخصی به نام رضایی بود که از وی اطلاعات دقیقی در دست نیست به اندازه‌ای که والیبالی‌ها می‌گویند وی کارمند یکی از بانک‌ها است.

اما در مجمع انتخابات هیات والیبال استان قم که در حضور سرپرست فدراسیون والیبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، سه کاندیدا از حضور در مجمع انصراف دادند و حلوایی برای ریاست چهار سال آینده این هیات انتخاب شد.

در مجمع انتخابات امروز محمدمهدی حلوایی با 14 رای و کسب ۱۰۰ درصد آرا به عنوان رئیس جدید هیأت والیبال انتخاب شد، کسی که به عنوان یکی از پیشکسوتان این رشته دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از مدیران صدا و سیما است و در دهه ۷۰ نیز حضور در تیم‌های ملی والیبال را تجربه کرده است.

انتهای پیام / 110
 
https://qomnews.ir/vdcao0n0.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما