چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 74765
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور امام جمعه قم انجام گرفت

آغاز به کار همزمان ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم

قم نيوز : آیین افتتاح همزمان بیش از ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار شد.
آغاز به کار همزمان ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم
آغاز به کار همزمان ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم افتتاح کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی در قم، همزمان با کانون‌های سراسر کشور پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات استان قم برگزار شد.

این مراسم به مرکزیت حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی آغاز شد و به صورت ویدئو کنفرانس در مراکز استانی کانون‌های خادمیاری این آستان مقدس، ازجمله قم ادامه پیدا کرد.
آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم در پیامی به صورت ویدئویی برای فعالان کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی آرزوی موفقیت کرد و اقدامات این کانون در راستای ترویج اهل بیت، به ویژه اهداف علی بن موسی الرضا(ع) را ارزشمند دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در پیامی به صورت ویدئو کنفرانس آغاز به کار همزمان بیش از ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی را اعلام کرد.
همچنین در جریان این مراسم در قم، حسن دهنوی به‌عنوان مسؤول کانون موضوعی خادمیاری جوانان، محمدحسین امین‌جعفری به‌عنوان مسؤول کانون موضوعی خادمیاری وقف و نذر و خانم حسینی به‌عنوان مسؤول کانون‌ها و تشکل‌ها در کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم معرفی شدند و احکام خود را در حضور آیت‌الله سعیدی دریافت کردند.
همکاری و مشارکت در خدمت به محرومین و مستمندان با خادمیارانِ «زیارت»، «وقف و نذر»، «فرهنگی آموزشی، «حمایت مالی و اطعام محرومین»، «ستادی»، «بهداشت و درمان»، «اردوهای جهادی و فنی مهندسی»، «اشتغال و کارآفرینی» از جمله فعالیت‌های کانون خادمیاری آستان قدس رضوی است.
همکاری تخصصی با مجموعه‌ها و موسسات آستان قدس رضوی نیز با خادمیارانِ «خانواده و ازدواج»، «شعرا و مداحان»، «علمی»، «تبلیغی» و ... صورت می‌گیرد و جزو دیگر اقداماتی است که توسط کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciwyay.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما