چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 74770
منبع : خبرگزاری تسنیم

باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم 15 خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر تاریخ نهایی افتتاح باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس گفت: بیش از این تأخیر در این پروژه قابل‌قبول و توجیه‌پذیر نیست و موزه دفاع مقدس قم تا ۱۵ خرداد ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.
باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم ۱۵ خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم ۱۵ خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: عدم حضور برخی مدیران و مسئولان کمیته‌های ستاد راهیان نور پذیرفتنی و توجیه‌پذیر نیست.

وی با اشاره به تجربه موفق استان در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله در معرفی موفقیت‌های نظام در عرصه‌های مختلف اقدام ارزشمندی بود.

استاندار قم، منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به‌درستی در سطح جامعه برای مردم و همچنین در سطح دستگاه‌های دولتی استان تبیین شود.

سرمست با اشاره به اهمیت راهیان نور خاطرنشان کرد: سفر راهیان نور از جلوه‌های پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس است، همچنین توسعه موزه‌های دفاع مقدس یکی دیگر از مهم‌ترین جلوه‌های پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار قم با تأکید بر تاریخ نهایی افتتاح باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس قم تصریح کرد: موزه انقلاب و دفاع مقدس باید در اسرع وقت تکمیل و راه‌اندازی شود، تأخیر بیشتر در این پروژه دیگر قابل‌قبول و توجیه‌پذیر نیست، موزه دفاع مقدس قم تا 15 خرداد 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: در برگزاری باشکوه سفر راهیان نور باید کاستی، کمبودها و تنگناهای موجود شناسایی و برطرف شود، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مختلف و بازخواست از آن‌ها برای رفع کاستی‌های موجود امر ضروری است.

سرمست مشکلات سفر راهیان نور را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: جلسات کمیته‌های ستاد راهیان نور باید به‌صورت مستمر برگزار و نتایج جلسات نیز به دبیرخانه ستاد ارائه شود، کمیته نظارت ستاد راهیان نور نسبت به کمبودها و مشکلات پیش روی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار قم تأکید کرد: برش استانی سند ملی راهیان نور تا 2 هفته دیگر بعد از بررسی‌های بیشتر نهایی شده و بعد از تصویب به تمام دستگاه‌های استانی ابلاغ می‌شود، همچنین از دستگاه‌هایی که برای برگزاری باشکوه سفر راهیان نور اقدامات ارزنده‌ای داشته‌ تجلیل شده و از دستگاه‌های کم‌کار و بی‌توجه نیز توضیح و بازخواست به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی عنوان کرد: استان از طرح‌های محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی استقبال کرده و برای نتیجه بخشی بیشتر این طرح‌ها نیز آماده هرگونه تعامل سازنده‌ای است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7f8f.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما