چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 74774
منبع : خبرگزاری فارس
در آیین افتتاح 2 هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم مطرح شد

تقدیر آیت الله سعیدی از خدمات ارزشمند کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: کانون خادمیاری آستان قدس رضوی فعالیت ارزشمندی انجام می‌دهند و گام موثری برای ترویج اهداف بلند امام هشتم(ع) دارند.
تقدیر آیت الله سعیدی از خدمات ارزشمند کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی
تقدیر آیت الله سعیدی از خدمات ارزشمند کانون‌های خادمیاری آستان قدس رضوی
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان بیش از ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی در قم که در سالن ویدئو کنفرانس مخابرات برگزار شد، در ارتباط ویدئویی با کانون‌های خادمیاری در حرم امام رضا(ع) و سراسر کشور اظهار کرد: از جوار مرقد پاک و مطهر حضرت فاطمه معصومه، اخت الرضا برای شما آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: دعا می‌کنیم تا در این گام‌های بسیار خوب و موثری که برداشتید و این خدمت ارزنده که برای تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت(ع) به خصوص علی بن موسی الرضا(ع) است، موفق باشید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اقدامات موثر در کانون خادمیاری آستان قدس رضوی عنوان کرد: این کار ارزشمند، گام موثری است تا اهداف بلند امام هشتم(ع)، با عنایاتی که حضرت بقیه الله اعظم(عج) دارند، به همه جا برسد و همه بتوانند از فرصت خدمت برای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استفاده کنند.

آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در کانون خادمیاری آستان قدس رضوی، از برکات حضرت امام، خون پاک شهیدان، ایثارگران و رهبری بی‌نظیر حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است و آزوی موفقیت برای فعالان این عرصه را دارم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5yay.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما