چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 74775
منبع : روابط عمومی
امام جمعه پردیسان در مراسم شهدای بی نشان:

جبهه مقاومت برند جمهوری اسلامی است

قم نيوز : امام جمعه پردیسان گفت: جبهه مقاومت امروز برند جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و امروز دشمن از جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق وحشت کرده است و از مقابله با جبهه مقاومت ناتوان شده است.
جبهه مقاومت برند جمهوری اسلامی است
جبهه مقاومت برند جمهوری اسلامی است
امام جمعه پردیسان گفت: جبهه مقاومت امروز برند جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و امروز دشمن از جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق وحشت کرده است و از مقابله با جبهه مقاومت ناتوان شده است.

به گزارش قم نیوز مراسم گرامیداشت شهدای گمنام مدفون در دانشگاه باقرالعلوم(ع) با عنوان شهدای بی نشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین قوامی امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام والمسلمین مریجی معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از مسؤولان ، کارکنان و اساتید  دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلین قوامی در این مراسم با بیان اینکه شهدا در نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهند بود، اظهار کرد: شهدا برای ما برکات بسیار زیادی دارند و باعث می شوند ما از جایگاه طلبکارانه به جایگاه بدهکار برسیم و ما باید توجه داشته باشیم که نباید کاری کنیم که در برابر شهدا شرمنده باشیم.

وی ادامه داد: شهدا افرادی گزینش شده توسط خداوند هستند و همیشه چراغ راه برای ما خواهند بود و ما باید درس ایثار، فداکاری، خودباوری و ایمان را از آن ها فرا بگیریم.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه شهدا انسان را آب دیده می کنند، افزود: مزار شهدای گمنام نشانه ای هستند تا ما راه را گم نکنیم و شهدا نشانه هدایت برای ما هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور فرهنگ ایثار و شهادت توسط شهدا، تصریح کرد: امروز رزمندگان جبهه مقاومت با الهام از شهدای هشت سال دفاع مقدس توانستند در برابر استکبار جهانی و تکفیری های ظالم بایستند و شکست های مفتضحانه ای را به آن ها تحمیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز برند جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود، اظهار کرد: امروز دشمن از جبهه مقاومت در غزه، لبنان، یمن، سوریه و عراق وحشت کرده است و از مقابله با جبهه مقاومت ناتوان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از ناتوانی در مبارزه مستقیم با جبهه مقاومت دست به انجام عملیات روانی زده است، افزود: دشمن بداند که هر چقدر در راه مقابله با استکبار جهانی و دشمنان کوردل از ما شهید بگیرد،ما دست از مبارزه با آن ها نخواهیم کشید.

گفتنی است در پایان این مراسم میهمانان مراسم شهدای بی نشان با حضور در مزار دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه باقرالعلوم(ع) به قرائت فاتحه برای این عزیزان پرداختند و به آن ها ادای احترام کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjiaea.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما