پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 74795
منبع : خبرگزاری فارس
معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور خبر داد

آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب

قم نيوز : معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تلاش می‌کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را رفع کنیم.
آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب
آغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلاب
به گزارش قم نیوز مهدی جمالی‌نژاد،معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه برگزاری نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی، اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دستاورد ۴۰ ساله شهرداری‌ها را در نمایشگاهی در استان هرمزگان به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در عین حال که نمایشگاهی برای انعکاس دستاوردهای شهرداری‌های کشور برگزار شده، تجارب یک هزار و ۲۷۶ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری که هرکدام می‌تواند الگویی برای شهرها و روستاهای دیگر باشد، به نمایش گذاشته خواهد شد؛ همچنین در کنار آن ورک شاپ‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف و موضوعاتی همچون بازآفرینی، حمل و نقل عمومی، شهر هوشمند و شهر دانش‌محور که شهرداری‌ها بیشتر درگیر آن هستند، برگزار خواهد شد که هرکدام می‌تواند منشأ تحولات بزرگی باشد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه‌های مقام معظم رهبری را که در بیانات اخیر مطرح کردند، رفع کنیم.

جمالی‌نژاد گفت: اقدام ارزشمندی که امروز اساس و پایه آن گذاشته می‌شود، شهرهای ایرانی-اسلامی است؛ همچنین عناصر و مفاهیم این شهرها احصاء و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا تمدن ایرانی و اسلامی را در شهرها متبلور کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbszbz.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما