پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 74799
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم مطرح کرد

استقرار راهنمایان زائرین در شهر قم

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: پیش بینی کردیم که راهنمایان را برای اطلاع رسانی به زائرین در این شهر در ایام تعطیلات نوروزی، مستقر کنیم.
استقرار راهنمایان زائرین در شهر قم 
استقرار راهنمایان زائرین در شهر قم 
به گزارش قم نیوز حمید یزدانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ظرفیت اسکان در استان قم اظهار کرد: حدود 51 هزار ظرفیت اسکان مسافرین در استان پیش بینی شده است و ظرفیت‌های موجود برای اسکان مسافرین را در شهر قم مورد شناسایی قراردادیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که افزایش قیمت‌ها در بخش گردشگری استان قم در کمترین میزان ممکن رخ بدهد و به واحدهای مختلف در این بخش در این زمینه تذکر دادیم و افزایش احتمالی قیمت‌ها را در بخش گردشگری مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: بازرسی‌ها از واحدهای گردشگری استان براساس دستورالعمل ابلاغ شده صورت می‌گیرد، دو اکیپ بازرسی تا 25 اسفندماه کار بازرسی این واحدها را انجام می‌دهند و در ایام تعطیلات نوروزی پنج اکیپ این کار را در استان انجام خواهند داد.

یزدانی با اشاره به ساماندهی مراکز مورد اقبال گردشگران در شهر قم اظهار کرد: به دنبال ساماندهی اماکن قابل بازدید و موزه‌ها در این شهر هستیم، برپایی نمایشگاه‌هایی در ایام نوروز هم با هماهنگی شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: چیدمان سفره‌های هفت سین را در مبادی ورودی شهر قم در دستور کار داریم، همچنین پیش بینی کردیم که راهنمایان را برای اطلاع رسانی به زائرین در ایام نوروز در این شهر مستقر کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1ede.w6dj1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما