شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 74849
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد

مصرف 36 درصد برق قم در بخش خانگی

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم گفت: مشترکین بخش خانگی 36 درصد از مصرف برق استان را به خود اختصاص دادند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد : مصرف 36 درصد برق قم در بخش خانگی
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد : مصرف 36 درصد برق قم در بخش خانگی
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه با اشاره به وضعیت مصرف برق در استان قم اظهار کرد: پیک مصرف برق در استان 775 مگاوات است و 82 درصد از مشترکین شرکت توزیع برق استان قم مربوط به بخش خانگی هستند، اما این بخش 36 درصد از مصرف برق استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: برای مدیریت مصرف برق در استان قم بیش از هشت هزار و 400 کنتور هوشمند در استان قم نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم افزود: برای خدمت گذاری بیشتری به مردم استان به دنبال استفاده از ظرفیت‌ ارائه خدمات غیرحضوری هستیم و در این راستا سامانه ای در استان قم راه اندازی شده است.

آهنین پنجه با اشاره به وضعیت تولید پراکنده برق در استان قم اظهار کرد: هم اکنون 46 مگاوات تولید پراکنده برق در استان داریم. به میزان 370 مگاوات، پروانه برای احداث نیروگاه تولید پراکنده برق در قم صادر شده است و برای تولید بیش از هزار مگاوات برق از این طریق در استان درخواست سرمایه گذاری داریم.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌ها برای مدیریت مصرف برق در استان قم در زمان پیک مصرف، استفاده از فناوری‌های نوین، تغییر ساعات کار ادارات استان، سرویس کولرهای آبی و گازی در قم و همکاری صنایع استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خاطرنشان کرد: حدود پنج میلیارد تومان به مشترکینی که در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و اداری استان با این شرکت در زمان پیک مصرف در فصل تابستان امسال برای مدیریت مصرف برق همکاری داشتند، پاداش همکاری پرداخت کردیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb9wbz.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما