شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 74872
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه:

ارتحال آیت الله مومن خسارتی بس بزرگ و سنگین است

قم نيوز : مرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در پیامی ارتحال آیت الله مومن را تسلیت گفت.
ارتحال آیت الله مومن خسارتی بس بزرگ و سنگین است
ارتحال آیت الله مومن خسارتی بس بزرگ و سنگین است
به گزارش قم نیوز متن پیام تسلیت مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه به مناسبت ارتحال آیت الله مومن به این شرح است:

 

إنَّاللّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

قال رسول الله (ص)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

رحلت عالم ربانی، مجتهد ساده زیست، ، انقلابی و مبارز، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن قمی(قدس سره) باعث تأسف و تألم فراوان گردید. این شخصیت علمی و اخلاقی با حضوری مؤثر در مبارزات ومجاهدتهای قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایستادگی ستودنی در فرازهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، به ویژه در مجلس خبرگان رهبری و شورای محترم نگهبان قانون اساسی، و در تمامی مراحل حساس و سرنوشت ساز انقلاب، توانست خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب بنماید.

بلاشک رحلت این فقیه مجاهد و وارسته که عمر با برکت خویش را در مسیر اعتلای اسلام و مکتب اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) سپری نموده و از شاگردان امام راحل (ره) و یاران مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده، خسارتی بس بزرگ و سنگین است.

مرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه، این ضایعه جانکاه را به محضر بقیة الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه،  بیت شریف آن بزرگوار و همه شاگردان و ارادتمندان آن عزیز تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال صبرجزیل و اجر جمیل برای فرزندان و بازماندگان، و رحمت و غفران الهی را برای آن فقید سعید مسئلت می نماید.

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchi6nq.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما