دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 74922
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: چرا هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند؟

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان ‌با اشاره به گرانی و مشکلات شدید جامعه گفت: هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت در محصولات مختلف روی می‌دهد و قیمت سکه و دلار هر روز بیشترمی‌شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: چرا هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند؟
آیت‌الله علوی‌گرگانی: چرا هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند؟
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار قدیری ابیانه کارشناس بین الملل که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات در کشور وجود دارد واینکه برخی تصور می‌کنند در این شرایط می‌توانند با زرنگی به موفقیت برسند درست نیست.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات توسط مسئولین افزود: مشکلات کشور به دلیل سوءمدیریت است، هنگامی که جامعه ای نظم نداشته باشد مشکلات زیاد می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: ایران اسلامی دارای ذخایر عظیم الهی است و دارای معادن و نفت و ذخایر گازی است و باید از آن‌ها برای رفع مشکلات کشور بهره مند شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: همه انبیا و پیامبران برای اصلاح مشکلات انسان‌ها آمدند تا جامعه را زنده کنند، وضع کشورمان با این درآمدهای هنگفت مناسب نیست و درآمدهای کشور مرده است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به گرانی و مشکلات شدید جامعه تصریح کرد: هر روز قیمت اقلام مختلف افزایش پیدا می‌کند و این افزایش قیمت در محصولات مختلف روی می‌دهد و قیمت سکه و دلار هر روز بیشترمی شود.

وی بیان کرد: مسئولین باید اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات کشور داشته باشند و از ظرفیت نخبگان برای بهبود شرایط کشور استفاده کنند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: متاسفانه توجهی به ظرفیت‌های مردمی و نخگبان برای رفع مشکلات کشور نمی‌شود و این موضوع سبب می‌شود که مردم در سختی و فشار قرار بگیرند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هنگامی که دنیای مردم به هم ریخته می‌شود به دین آن‌ها ضربه می‌خورد، مسئولین وظیفه دارند به دنیای مردم رسیدگی کنند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxn05.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما