کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پایان رقابت 22 تیم صورت گرفت؛

آتش نشانی قهرمان فوتسال جام شهدای شهرداری

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1391 ساعت 12:55

قم نیوز: تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی فوتسال جام شهدای شهرداری قم در پایان جدال تیم‌های مدعی مشخص شدند.


به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال جام بزرگداشت شهدای شهرداری قم در تقابل دیدنی و نفس گیر تیم‌های مدعی قهرمانی در حالی امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که تیم فوتسال آتش نشانی قم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این در حالی است که با برنامه ریزی شهرداری قم این دوره از مسابقات به مدت دو روز با شرکت ۲۲ تیم از ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.

در حالی که تیم‌های شرکت کننده بازی‌های نزدیک و جذابی را در مرحله مقدماتی و مراحل حذفی به نمایش گذاشتند، در نهایت تیم‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم، سازمان آتش نشانی، اداره کل زندان‌ها و اداره کل راه و شهرسازی شهرداری قم به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها دو بازی بسیار تماشایی برگزار شد که طی آن تیم‌های فوتسال سازمان آتش نشانی شهرداری قم و اداره کل راه و شهرسازی شهرداری با کسب برتری مقابل رقبای خود به مسابقه پایانی راه یافتند.

این رقابت‌ها در حالی خاتمه یافت که تیم فوتسال سازمان آتش نشانی شهرداری قم با عبور از سد تیم اداره کل راه و شهرسازی بالاتر از سایر مدعیان قهرمانی در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

بر این اساس مسابقه پایانی جام بزرگداشت شهدای شهرداری قم را تیم‌های سازمان آتش نشانی شهرداری قم و اداره کل راه و شهرسازی برگزار کردند که در پایان تیم آتش نشانی با نتیجه دو بر یک تیم اداره کل راه و شهرسازی را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

پیش از برگزاری فینال این دوره از مسابقات، دیدار رده بندی بین تیم‌های فوتسال معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم و اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد و تیم فوتسال معاونت فنی عمرانی شهرداری موفق شد تیم اداره کل زندانهای استان را با نتیجه پنج بر چهار شکست دهد.

شهرداری قم در حالی رقابت‌های فوتسال جام بزرگداشت شهدای شهرداری قم را برگزار کرد که یکی از ارگان‌های فعال در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی محسوب می‌شود و علاوه بر مشارکت در برنامه‌های مهم ورزش همگانی نظیر همایش‌های بزرگ پیاده روی خانوادگی، دوچرخه سواری و دو و میدانی، در ماه مبارک رمضان هر سال رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم را نیز برگزار می‌کند و در رقابت‌های ورزشی کلانشهرهای کشور نیز در رشته‌هایی مانند کشتی نماینده دارد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 7495

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7495/آتش-نشانی-قهرمان-فوتسال-جام-شهدای-شهرداری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir