چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 74976
منبع : خبرگزاری تسنیم
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

در کیفیت مصارف موقوفات دقت بیشتری شود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید تلاش شود وقفیات در همان راه خود مصرف شود که نیاز به بررسی وقف نامه‌ها دارد تا منظور واقف به خوبی روشن شود تا در مسیر خود مصرف شود.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: در کیفیت مصارف موقوفات دقت بیشتری شود
آیت‌الله علوی‌گرگانی: در کیفیت مصارف موقوفات دقت بیشتری شود

به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌‌گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان اوقاف کشور، با اشاره سنگینی پذیرش مسئولیت‌ها اظهار داشت: سنگینی مسئولیت‌ها واقعیتی است و مسئولان باید بعد از پذیرش مسئولیت‌ها بهتر از گذشته کار کنند.

وی با بیان اینکه توجه به درآمدهای وقف باید به دقت انجام پذیرد ابراز کرد: بسیاری از موقوفات از بین رفته و احیای آن‌هم سخت و دردسرساز است که باید با ریشه‌یابی این موقوفات احصا و به حرکت در آیند.


مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: می‌توان برای بسیاری از موقوفات از هزینه خودشان برای آنان استفاده کرد و یا حتی بودجه‌ای استقراض کرده تا موقوفه از بین رفته تعمیر و اجاره داده شود تا هزینه‌های جاری خود را کسب کند.

وی کیفیت مصرف وقف را مهم دانست و افزود: باید تلاش شود وقفیات در همان راه خود مصرف شود که نیاز به بررسی وقف نامه‌ها دارد تا منظور واقف به خوبی روشن شود تا در مسیر خود مصرف شود.

استاد برجسته حوزه علمیه امیرالمؤمنین را نخستین واقف اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: باید در مصارف وقف دقت بیشتری شود و برای مسئولان آنان کلاس‌هایی گذاشته شود و کیفیت مصرف موقوفات آموزش داده شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcceoqm.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما