چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : 74995
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت سرمربي تيم ملي انجام شد

آقاي گل سوهان قم در تيم ملي فوتسال

قم نيوز : آقاي گل تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم از سوي كادر فني تيم ملي بزرگسالان ايران به دور جديد تمرينات و برنامه‌هاي آماده سازي اين تيم دعوت شد.
آقاي گل سوهان قم در تيم ملي فوتسال
آقاي گل سوهان قم در تيم ملي فوتسال
به گزارش قم نیوز بعد از پایان دیدارهای مرحله نیمه نهایی فصل 1397 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران اسامی بهترین‌های این فصل لیگ برای حضور در دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی معرفی شد.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بازیکنان زیادی از تیم‌های لیگ برتری به چشم می‌خورند، اما از تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم تنها یک بازیکن به تیم ملی دعوت شده و این بازیکن کسی نیز جز روح‌الله ایثاری که در این فصل یکی از بهترین‌های نماینده فوتسال قم بود.

ایثاری که در این فصل بهترین گلزن نماینده فوتسال قم بود و بیش از هر بازیکن دیگری برای این تیم در لیگ بیستم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور گلزنی کرد، به واسطه نمایش دلپذیر خود در لیگ امسال از سوی سیدمحمد ناظم‌الشریعه به تیم ملی بزرگسالان ایران راه پیدا کرد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال، آخرین اردوی تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ از روز جمعه دهم اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود، اردویی که در مقایسه با سایر اردوها، کمی متفاوت‌ است زیرا با نظر سرمربی تیم ملی فقط بازیکنان جوان و جویای نام لیگ به این اردو دعوت شده‌اند و خبری از بازیکنان لژیونر و همچنین بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون نیست.

با حضور این بازیکنان و ملی‌پوشان قرار است، تیم ملی اواخر فروردین ماه سال جدید در تعطیلات فیفا چند بازی دوستانه‌ با رقبای مطرح خارجی انجام دهد تا بیش از پیش خود را برای بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 فوتسال آماده کرده و از قهرمانی خود در دوره قبل جام ملت‌ها و مقام سومی جام جهانی 2016 فوتسال دفاع کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkn05.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما