چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : 74999
منبع : خبرگزاری تسنیم

سردار سلیمانی در قم: بشار اسد با اتکا به ایران قهرمان جهان عرب شد

دستاورهای انقلاب اسلامی دشمن را مبهوت کرده است
قم نيوز : فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه بشار اسد قهرمان عرب شد و این قهرمان شدن بدون اتکا به ایران به دست نمی‌آمد،گفت: ایران در فاصله ۲ هزار کیلومتری از مرزهای خود برابر صدها گرگ ایستادگی کرد و به کمک ملت‌های اسلامی آمد.
سردار سلیمانی در قم: بشار اسد با اتکا به ایران قهرمان جهان عرب شد؛ دستاورهای انقلاب اسلامی دشمن را مبهوت کرده است
سردار سلیمانی در قم: بشار اسد با اتکا به ایران قهرمان جهان عرب شد؛ دستاورهای انقلاب اسلامی دشمن را مبهوت کرده است
 سردار سلیمانی در قم: بشار اسد با اتکا به ایران قهرمان جهان عرب شد؛ دستاورهای انقلاب اسلامی دشمن را مبهوت کرده است
فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه بشار اسد قهرمان عرب شد و این قهرمان شدن بدون اتکا به ایران به دست نمی‌آمد،گفت: ایران در فاصله ۲ هزار کیلومتری از مرزهای خود برابر صدها گرگ ایستادگی کرد و به کمک ملت‌های اسلامی آمد.

    ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ استانها قم نظرات

سردار سلیمانی در قم: بشار اسد با اتکا به ایران قهرمان جهان عرب شد؛ دستاورهای انقلاب اسلامی دشمن را مبهوت کرده است

به گزارش قم نیوز سردار قاسم سلیمانی شامگاه چهارشنبه در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی مبتنی بر تفکر شیعی دستاوردهای بی نظیری به دست آورده است که دشمن را مبهوت کرده است.

وی با بیان اینکه اگر رعب و وحشت بر ملتی حاکم شد، دشمن آن را قلع و قمع می‌کند، افزود: داعش تا نزدیکی مرزهای ما رسید و ایجاد رعب کرد، در بغداد بودم که از بصره تماس گرفتند که به فکر بصره باش و 2/5 میلیون شیعه در بصره زندگی می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گفت: برجام دوم به این دلیل است که حرارت اسلامی در منطقه خاورمیانه خشکانده شود و این خطرناک است، برخی سخنان از زبان دشمن در می‌رود و هنگامی که درباره ترویج  وهابیت توسط آل سعود سؤال شد گفتند بنا به خواست غرب این اقدام انجام شد.

وی افزود: موضوع دشمنی آمریکا با کشورمان در زمینه هسته ای بهانه بود و به برکت اسلام انقلاب اسلامی ایران قدرت و اقتدار داد، خیلی از کشورها دارای قدرت هستند اما اقتدار ندارند.

  فرمانده سپاه قدس گفت: ایران اسلامی دارای اقتدار در منطقه و جهان است که این اقتدار به دلیل وجود انسان‌های فداکار است، کشوری مانند ژاپن دارای قدرت است، اماهیچ اقتداری ندارد.

وی گفت: حوادث مختلفی در منطقه ایجاد شد اما ایران اسلامی با موفقیت از آن‌ها عبور کرد، انصارالله یمن جریان فقیر پابرهنه ای بود اما در برابر رژیم آل سعود مقاومت می‌کند.

فرمانده سپاه قدس بیان کرد: انصارالله برای نخستین بار در منطقه با موشک‌های خود آل سعود را مورد هدف قرار داد.

سردار سلیمانی عنوان کرد: نسبت به آگاه سازی ملت مان باید اقدام کنیم، نتوانستیم آن موضوعی که دشمن به عنوان پیروزی‌های ما نام می‌برد به عنوان عزت ملی درکام مردم خود شیرین کنیم، دنیا حضور بشار اسد در کشورمان را پوشش داد واین حضور همانند بمب در منطقه صدا کرد وبه عنوان لبخند پیروزی نام برده شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمایز میان اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی را به خوبی به همه جهانیان نشان دادند، خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری که در تمامی شئون فردی و اجتماعی سخن گفته‌اند، آنچنان که باید و شاید پرداخته نشده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه اگر امروز به دنبال حفظ و حراست از مکتب اسلام هستیم، باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مراقبت کنیم، گفت: اگر این نظام آسیب ببیند، نام و نشانی از اسلام و حتی ایران نخواهد ماند و دلیل پایداری، انسجام و عدم شکنندگی کشورمان، پشت گرمی به اسلام است و باید این مهم را به خوبی تبیین کنیم.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه با توجه به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در سطح منطقه و بین الملل، امروز غربی‌ها به برجام کفایت نکرده و به دنبال مذاکره موشکی با ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز کشورهای منطقه تحت تأثیر انقلاب اسلامی، در برابر مستکبران غربی خیزش جدی داشته‌اند و رژیم صهیونیستی با همه ادعای خود به شدت افول کرده است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیمی در ابعاد گوناگون دست یافته است، تصریح کرد: منافع ملی مردم کشورمان هیچگاه مغایرتی با آموزه‌های اسلام نداشته است و در طول عمر با برکت انقلاب، همواره اسلام محور وحدت و عزت ایران بوده است.

وی با اشاره به وضعیت دو کشور ایران و عراق در زمان جنگ تحمیلی، تغییر نگاه و رویکرد دو کشور در حوزه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مورد توجه قرار داد و گفت: تمامی این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و امروز شاهدیم که ترامپ هزینه‌های بسیار آمریکا در عراق و تأثیرگذاری ایران اسلامی در عراق را مورد اشاره قرار می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwwnq.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما