شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 75061
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
روحانی رزمنده دفاع مقدس:

انقلابی بودن رمز پیروزی و موفقیت کشور است

قم نيوز : محقق و پژوهشگر حوزه علمیه با بیان این که نباید اجازه دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی کمرنگ یا فراموش شود، گفت: انقلابی بودن رمز پیروزی و موفقیت کشور است.
انقلابی بودن رمز پیروزی و موفقیت کشور است
انقلابی بودن رمز پیروزی و موفقیت کشور است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، در دومین شب از مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه مهدی موعود(ع)قم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهادت در کشور، اظهار داشت: شهدا در یک عالم دیگری قرار دارند و دل به دنیای مادی نبسته اند.

وی ادامه داد:شهید  ارزش خودش را فهمیده و می داند چه چیزی اهمیت دارد و به همین علت هیچ قدرتی نمی تواند مانع از حرکت جهادی شهدا شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: خداوند در برابر ایثار و گذشت بندگان خودش بهشت را مژده می دهد و در واقع هوشمندترین انسان ها شهدا هستند.

وی ابراز داشت: شهدا تنها صدای خدا را می شنوند و جزء صدای پروردگار متعال به هیچ صدایی گوش نمی دهند.

این رزمنده دفاع مقدس بیان داشت: 40 سال است که نور ولایت فقیه انقلاب اسلامی ایران را حفظ کرده است و اجازه نداده آسیبی به نظام برسد.

وی به برنامه ریزی دشمنان نظام علیه کشورمان اشاره کرد و تصریح کرد: سران کاخ سفید بارها تاکید کردند که انقلاب چهل سالگی خودش را تجربه نخواهد کرد و 22 بهمن 97 روز جشن آمریکا در تهران خواهد بود اما آیا این هدف استکبار عملی شد؟

حجت الاسلام مهدوی ابراز داشت: رهبری امام خمینی(ره)و بعد از ایشان رهبری امام خامنه ای تمامی نقشه های دشمنان را از بین برد که نشان دهنده جایگاه و درایت ولایت مطلقه فقیه در هدایت جامعه است.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی کمرنگ یا فراموش شود و این وظیفه ای ما است که گفتمان انقلاب را ترویج دهیم.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: در زمان جنگ تنها انقلابی بودن مردم بود که موجب پیروزی شد و امروز همین نگاه باید در جامعه پیاده شود.

وی ادامه داد: عده ای به دنبال این هستند که حوزه را غیرانقلابی کنند و باید با انقلابی گری جلوی این افراد ایستاد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که چهل سال دوم انقلاب شروع شده است، خاطر نشان کرد: اگر حوزه پای کار انقلاب بایستد قطعا بیانات رهبری در گام دوم انقلاب به هدف اصلی خودش خواهد رسید و در غیر این صورت امکان عملی شدن گام دوم انقلاب نیست.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcizuay.t1awq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما