دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 75162
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله علوی گرگانی:

مدیران با خدمت مضاعف از دعای خیر محرومان بهره مند شوند

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید برکات فراوان خدمت به نیازمندان را مورد توجه قرار داد و گفت: مدیران کشور طوری کار کنند که دعای خیر مردم و محرومان پست سرشان باشد.
آیت‌الله علوی گرگانی:
مدیران با خدمت مضاعف از دعای خیر محرومان بهره مند شوند
آیت‌الله علوی گرگانی: مدیران با خدمت مضاعف از دعای خیر محرومان بهره مند شوند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار اعضای ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد استان قم با اشاره به مفهوم آیه‌ای که عاقبت را از آنِ متقین می‌داند بیان کرد: گزارش عملکرد کمیته امداد قم نشان از موفقیت این نهاد دارد.

وی اصل خدمت کمیته امداد را از وظایف این نهاد عنوان کرد و گفت: این وظایف جزء کارهای شماست و در سطح کشور اعم از قم یا سایر استان‌ها یکسان است اما برخی افراد با تلاش مضاعف خودشان و سلیقه‌های مناسبی که دارند پیشرفت‌هایی دارند که نمونه آن را در کمیته امداد قم می‌توان دید.

این مرجع تقلید برکات فراوان خدمت به نیازمندان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: مدیران کشور طوری کار کنند که دعای خیر مردم و محرومان پست سرشان باشد.

تعداد مراجعات مردمی به کمیته امداد دو برابر شد

در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در قم گفت: در سال جاری به علت وجود مشکلات اقتصادی سال سختی داشتیم و تعداد مراجعات مردمی به این نهاد، نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه بیش از 20 هزار خانوار شامل 41 هزار نفر مورد حمایت این نهاد هستند گفت: امسال در قم هر فرد تحت حمایت بیش از دو میلیون تومان خدمات دریافت کرده که بالاترین رقم در کشور است و البته این رقم فقط مرهمی بر زخم خانواده‌ها بوده است.

وی با ابراز نگرانی از فعالیت برخی مؤسسات خیریه بدون مجوز اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که نظارت لازم در کمک‌ها وجود داشته باشد و طوری کمک کنیم که اعتماد مردم به کمیته امداد بیشتر شود.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcau6n0.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما