دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 75179
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

انتخاب قم به عنوان متولی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی روستاهای کشور

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این استان را متولی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در سه رشته عکاسی، خوشنویسی و نقاشی در روستاهای سطح کشور دانست.
انتخاب قم به عنوان متولی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی روستاهای کشور
انتخاب قم به عنوان متولی برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی روستاهای کشور
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سیاست اخیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری بحث برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری ادبی، در سطح روستاهای کشور است و شعار اصلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر این مبنا که ایران، تهران نیست، باعث نگاه ویژه ای به برنامه‌های استان‌ها در این حوزه شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی با توجه به ظرفیت استان‌ها، به میزبانی آنها در سطح کشور تقسیم شده است. در راستای این سیاست کلان برنامه ریزی جدی در بحث فرهنگی هنری ادبی در روستاهای کشور، با محوریت کانون‌های هنری ادبی مساجد صورت گرفته است.

حسینی کاشانی، استان قم را متولی جشنواره هنرهای تجسمی در سه رشته نقاشی، عکاسی و خوشنویسی، در روستاهای سطح کشور خواند و گفت: با توجه به ظرفیت استان‌ها جشنواره‌های مختلف بین استان‌ها به صورت ملی توزیع شد، در قم این کار بر عهده ستاد کانون‌های هنری مساجد گذاشته شد.

وی افزود: خرسندی ما از این است که فرصت برای بروز استعدادهای روستاییان فراهم آمده است، یکی از محاسن فناوری اطلاعات نیز کم شدن فواصل و پیدا کردن استعدادهای مختلف بین روستاییان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3zay.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما