دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 75194
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیر مدرسه علوی قم:

تبیین همه جانبه بیانیه گام دوم یکی از رسالت های حوزه انقلابی است

قم نيوز : مدیر مدرسه علمیه علوی قم، تبیین همه جانبه بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را یکی از رسالت های حوزه انقلابی در مقطع فعلی برشمرد.
تبیین همه جانبه بیانیه گام دوم یکی از رسالت های حوزه انقلابی است
تبیین همه جانبه بیانیه گام دوم یکی از رسالت های حوزه انقلابی است
حجت الاسلام مهدی اقبالی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب، فرصت های مناسبی برای رشد و تعالی کشور فراهم می کند، ابراز داشت: تبیین دقیق و صحیح ابعاد و فرازهای مختلف این بیانیه امروز وظیفه ماست و به خصوص ما در حوزه علمیه باید با برگزاری نشست ها و گفتمان ها و حتی تشکیل کمیته های تخصصی در این عرصه فعال تر عمل کنیم و ان‌شاءالله که در عرصه های گوناگون، حوزه و روحانیت نسبت به این بیانیه ورود جدی تری خواهد داشت که برپایی اجتماع عظیم فیضیه یکی از این حرکت های ارزشمند است.

وی افزود: آنچه مسلم است این که ما باید دست به روشنگری و آگاهی بخشی بیشتر در این باره بزنیم تا ان‌شاءالله روحیه انقلابی در حوزه همچنان در حد مطلوبی باقی بماند و با تکیه بر این روحیه انقلابی به دین و کشور و نظام خدمت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم همچنین گفت: از سطوح بالای حوزه تا مدارس این حرکت باید با جدیت بیشتر دنبال شود ، ضمن آن که اجتماع عظیم فیضیه خودش یک نوع تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری و لبیک گفتن به ندای ایشان است، هر چند که ما نباید به این میزان اکتفا کنیم.

وی اضافه کرد: به لطف الهی ما در مدرسه علمیه علوی ستادی در داخل مدرسه تشکیل داده و در حال تدارک نشست مهمی در این راستا هستیم، ضمن آن که بیانیه گام دوم برای طلاب مدرسه خوانده شده و با حضور کارشناسان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjyde.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما