سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 75204
منبع : خبرگزاری فارس

نیاز ۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه پنج در سال آینده

قم نيوز : شهردار منطقه پنج قم از نیاز ۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه پنج در سال آینده خبر داد.
نیاز ۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه پنج در سال آینده
نیاز ۵۰ میلیارد تومانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری منطقه پنج در سال آینده
به گزارش قم نیوز علیرضا اقبالیان امروز در خصوص روند سرمایه گذاری در پروژه‌های سال آینده شهرداری منطقه پنج اظهار کرد: پروژه پارک علم و فناوری و دو هتل برای گردشگری و سرمایه گذاری در یک بوستان علوم اسلامی پروژه‌هایی هستند که حدود ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سال آینده را نیاز دارند.

اقبالیان در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه ارائه خدمات بهتر به زائرین در ایام نیمه شعبان و نوروز گفت: از یک ماه قبل زیرساخت‌ها و راه‌های دسترسی به پارکینگ‌ها به صورت پیمانکاری در حال ایجاد است اما به دلیل بحث تملکات این پروژه به کندی پیش می‌رود.
وی اذعان کرد: جلساتی گذاشته شده و تعاملاتی با ساکنین جمکران انجام شده که اگر ما رینگ دوم مسجد مقدس جمکران را که طول حدودی پنج کیلومتر دارد به پایان برسانیم و انجام دهیم، در سال‌های آتی هیچگونه گره ترافیکی و معضل جای پارک در اطراف مسجد مقدس جمکران نخواهیم داشت.
شهردار منطقه پنج قم خاطرنشان کرد: در پارکینگ شماره چهار، سال گذشته عملیاتی از جمله نورپردازی و توسعه فضای سبز انجام ‌شد. اکنون نیز پیمانکار مشغول ساخت سکوهای ایمن است تا محوطه ای به استقرار چادرها واگذار شود و محوطه دیگری هم به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرارگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkinq.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما