سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 75217
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد؛

اخذ تسهیلات بانکی با جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری

قم نيوز : سرهنگ کرمی از دستگیری ۳ عضو باند جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری در قم خبر داد و گفت: متهمان از این اقدام مجرمانه برای اخذ تسهیلات بانکی استفاده و تاکنون ۱۱ شاکی در استان‌های تهران و قم شناسایی شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد: اخذ تسهیلات بانکی با جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد: اخذ تسهیلات بانکی با جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری
به گزارش قم نیوز سرهنگ کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۳ عضو باند جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری در قم خبر داد و گفت: متهمان از این اقدام مجرمانه برای اخذ تسهیلات بانکی استفاده و تاکنون ۱۱ شاکی در استان‌های تهران و قم شناسایی شده است.

در پی خبر واصله مبنی بر این که فردی خود را وابسته به یکی از ارگان‌های دولتی دانسته و جهت اخذ وام و تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

ضمن هماهنگی قضائی مشخص شد متهمان از تعدادی شهروند با این شیوه مبالغی کلاهبرداری و هنوز افراد از ماهیت کلاهبرداری مطلع نبوده و امید به دریافت تسهیلات دارند.

همچنین در اولین اقدام مشخص شد متهمان هیچگونه وابستگی به دولت نداشته و فقط از آرم و علائم دولتی سوء استفاده کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم و ۲ تن از همدستانش در استان‌های تهران و البرز، افزود: طی بازرسی از محل کار متهم تعدادی کارت عابربانک جعلی، دستگاه صدور کارت عابربانک و سیستم‌های رایانه‌ای مخصوص جعل اسناد و مدارک به همراه تعدادی اوراق مدارک مربوط به اخذ وام در سایر استان‌ها کشف شد.

تاکنون ۱۱ نفر شاکی در استان‌های تهران و قم شناسایی شده اند، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcbz5bz.rhbs8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما