شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : 75249
منبع : خبرگزاری برنا
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد

رونمایی از دو پلاک شهید در قم/سیره شهدا در محله های شهری دنبال می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: با اجرایی کردن طرح پلاک خیابان و کوچه به نام شهدا، سیره شهیدان در آن محله تبیین می شود.
رونمایی از دو پلاک شهید در قم/سیره شهدا در محله های شهری دنبال می شود
رونمایی از دو پلاک شهید در قم/سیره شهدا در محله های شهری دنبال می شود
به گزارش قم نیوز مهدی مقیمی در حاشیه رونمایی از پلاک خیابان شهید مکیان که جمعه شب در قم برگزار شد  گفت: در ابتدا باید یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشته که اگر رشادت های این عزیزان نبود، نمی توانستیم امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: همچنین یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی در زاهدان را گرامی می داریم که این تروریست های بزدل باید بدانند همانگونه که امام راحل فرمودند بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند، این اقدامات آنها موجب اتحاد و گسترش روحیه شهادت طلبی در میان نسل جوان خواهد شد.

وی با اشاره به طرح پلاک خیابان ها و کوچه های شهر به نام شهدا گفت: این طرحی است که در سازمان دنبال می کنیم و هدفمان هم این است که بتوانیم فضای شهر همواره معطر به نام و یاد شهدا بوده و از سوی دیگر نسل جوان با سیره شهدا آشنا شوند.

مقیمی گفت: تاکنون در بیست و شش کوچه و خیابان طرح پلاک نام شهدا اجرایی شده که امشب بیست و هفتمین خیابان نیز به نام شهید احمد مکیان از شهدای مدافع حرم انجام شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: دو پلاک شهید دیگر نیز به نام شهید قلی زاده و شهید دهقان در شهرک پردیسان رونمایی می شود تا از این طریق در جای جای شهر، این طرح معنوی را دنبال کرده باشیم.

انتهای پیام /113
https://qomnews.ir/vdcgyx9u.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما