کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم بدمینتون قم:

بدمینتون بازان قم برای صعود به لیگ برتر سراسر انگیزه‌ هستند

خبرگزاری مهر , 15 اسفند 1397 ساعت 13:00

مربی تیم بدمینتون قم در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور در قم اعلام کرد بدمینتون بازان قمی برای لیگ برتری شدن سراسر انگیزه‌اند.


به گزارش قم نیوز حامد شبانیان اظهار کرد: تیم بدمینتون قم در مسابقات لیگ دسته یک کشور با حضور ۴ بازیکن بزرگسال شامل محسن صادقیان، سجاد ترابی و علیرضا افکانه و عرفان نوری و ۲ بازیکن جوان شامل معین کشاورز و محسن دادستان آماده صعود به لیگ برتر است.

وی افزود: تیم بدمینتون قم در آمادگی خوبی برای حضور در دور پایانی مسابقات به سر می‌برد و با همت بازیکنان و حمایت دوستان امید بسیاری برای صعود به لیگ برتر داریم و امیدوارم روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اسفند در هر ۳ مسابقه خود بدون اشتباه ظاهر شویم.

مربی تیم بدمینتون قم گفت: حدود ۲ ماه قبل در جلسه‌ای که با مسئولین هیئت بدمینتون داشتیم، تیم را با بازیکنان بومی استان تحویل گرفتیم و تمرینات بازیکنان همه روزه در قالب ۳ روز تمرینات بدنی و ۳ روز تمرین مولتی شاتل برگزار شد و امروز بازیکنان ما از آمادگی بدنی خوبی برخوردار هستند.

شبانیان خاطرنشان کرد: در روزهای منتهی به برگزاری مسابقات با حمایت‌های هیئت و اسپانسرها انگیزه بازیکنان چند برابر شده است. در مدت زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم تمرینات در سطح خوبی انجام شده وامید است با راهیابی به لیگ برتر برنامه‌ریزی دقیق‌تری جهت تمرینات بازیکنان انجام شود.

گفتنی است تیم هیئت بدمینتون قم به همراه تیم‌های پاک چوب سیستان و بلوچستان، مجموعه فروشگاه‌های طلایی نیشابور و صنایع پلاستیک شیراز طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اسفند در سالن مرحوم فرهمند ورزشگاه شهید حیدریان قم برای کسب یکی از ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر بدمینتون تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 75283

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/75283/بدمینتون-بازان-قم-صعود-لیگ-برتر-سراسر-انگیزه-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir