سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 75295
منبع : خبرگزاری برنا

شهردار قم:تکریم مادران شهدا نیاز اساسی چله سرو بود/شهدا چراغ راه هستند 

قم نيوز : شهردار قم گفت: برگزاری آیین تکریم مادران شهدا، یکی از نیازهای اصلی و الزامات جشنواره چله سرو بود که به خوبی توسط سازمان فرهنگی ورزشی برنامه ریزی شد. 
شهردار قم:تکریم مادران شهدا نیاز اساسی چله سرو بود/شهدا چراغ راه هستند 
شهردار قم:تکریم مادران شهدا نیاز اساسی چله سرو بود/شهدا چراغ راه هستند 
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به برگزاری همایش مادران چشم انتظار که در قالب جشنواره چله سرو برگزار شد گفت: هر زمانی که ما بخواهیم نام شهید و شهدا و خانواده شهدا را ببریم به این معنی است که چراغ راهی که در مقابلمان هست را ترسیم می کنیم.

وی بیان داشت: این چراغ راه، سعادت و راه آدمیت ما است، آنها به جایگاه آدمی رسیدند و خانواده آنها در برابر ما هستند و بنابراین تکریم اینها شعائر است و ما در حال برجسته کردن این امر هستیم.

شهردار قم تاکید کرد: شهدا رفتند و به سعادت ابدی رسیدند و خانواده آنها نیز دارای اجر و ثواب هستند، این ما هستیم که نیاز به چراغ راه داشته و خانواده شهدا چراغ راه ما هستند که باید همواره در تکریم آنها بکوشیم.

سقائیان نژاد تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، در قالب برگزاری جشنواره چله سرو، نیاز بود که برای شهدا و مادران شهدا جایگاه اساسی و ویژه ای را ببینند که از این رو این همایش برگزار و یکی از الزامات جشنواره چله سرو بود.

وی تاکید کرد: انقلاب ما وابسته به این شهدا و اقدامات آنهاست و شهدا که در این راستا تلاش کردند به عنوان پایه های انقلاب برای استحکام نظام بوده تا بتواند برای نظام الگو باشد.

انتهای پیام/113
 
https://qomnews.ir/vdchminq.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما