چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 75306
منبع : خبرگزاری فارس
با همراهی جمعی از مسؤولان استان انجام شد

غرس نهال توسط آیت‌الله اعرافی در بوستان آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : امام‌جمعه قم به مناسبت هفته منابع طبیعی به همراه احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی قم به غرس نهال در بوستان 400 هکتار آیت‌الله بروجردی پرداخت.
غرس نهال توسط آیت‌الله اعرافی در بوستان آیت‌الله بروجردی
غرس نهال توسط آیت‌الله اعرافی در بوستان آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز مراسم رو ز ملی درختکاری و افتتاح و بهره‌برداری از 22 پروژه فضای سبز شهرداری قم عصر امروز با حضور جمعی از باغبان‌ها و کارکنان شهرداری قم در حوزه فضای سبز، در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

در این مراسم امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به ابراد سخن پرداختند.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و معاونان وی و همچنین، سیدمحمد تقی سجادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و معاونان وی نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین، فعالان حوزه فضای سبز شهرداری قم از جمله، کارشناسان، پیمانکاران برتر در حوزه اجرای سیستم‌های آبیاری و توسعه فضای سبز به خصوص در بخش جنگلی، معاون خدمات شهری برتر و مدیر شهری برتر در حوزه فضای سبز مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین از حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی پیش‌نمازی شهروند نمونه شهر قم در حوزه فضای سبز که در راستای توسعه فضای سبز در منزل و محله خود به دستاوردهای مطلوبی رسیده است، با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

پس از برگزاری این مراسم نیز مسؤولان و شرکت‌کنندگان به همراه جمعی از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در بوستان 400 هکتاری آیت‌الله بروجردی واقع در بلوار مرجعیت حضور یافتند و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به کاشت نهال پرداختند.

آیت الله اعرافی و احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان استانی قم نیز در این مراسم اقدام به غرس نهال کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaien0.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما