چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 75311
منبع : خبرگزاری فارس

استمرار انقلاب مرهون نسل جوان حوزه است

قم نيوز : نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انقلاب را مرهون نسل جوان حوزه آن موقع می‌دانیم و استمرار انقلاب هم مرهون نسل جوان کنونی حوزه است.
استمرار انقلاب مرهون نسل جوان حوزه است
استمرار انقلاب مرهون نسل جوان حوزه است
به گزارش قم نیوز آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار صمیمی تعدادی از طلاب و فضلای جوان انقلابی حوزه علمیه قم که با هدف قدرشناسی از برگزاری باشکوه و با عظمت اجتماع عظیم فضلا و طلاب در مدرسه فیضیه در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار کرد: به بالندگی، انقلابی بودن و با نشاط بودن حوزه معتقدیم، این حوزه زنده است به زنده بودن طلبه های جوان.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب ما با همین طلبه ها و فضلای جوان شکل گرفت، گفت: اگر این شور و شعور، احساسات پاک طلبه های جوان حوزه درکنار حضرت امام نبود، تردید نکنید که این انقلاب آنچان که رخ داده است به وقوع نمی پیوست.

وی با بیان اینکه انقلاب را مرهون نسل جوان حوزه آن موقع می‌دانیم و استمرار انقلاب هم مرهون نسل جوان کنونی حوزه است بیان کرد: این سخن را از روی مبالغه نمی‌گویم بلکه با اعتقاد می گویم و این باور قلبی بنده است.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: خیلی ها تلاش می کنند که حوزه را مقابل انقلاب قرار بدهند یا حوزه کاری به انقلاب نداشته و دغدغه‌مند نباشد.

وی یکی از دلایل انقلابی ماندن حوزه را حضور حضور جوانان طلبه در صحنه دانست و تاکید کرد: شهدای جوان طلبه از افتخارات بزرگ حوزه های علمیه هستند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اجتماع روز یکشنبه فیضیه در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نماد این همگرایی مقدس جوانان و بزرگان حوزه بود، گفت: اینکه دیده می‌شود شما طلبه های جوان حاضر در صحنه، در کنار اساتید با تجربه، دلسوز، اهل نظر و بصیر قرار گرفته‌اید و از رهنمود ها و تجارب آنها بهره می برید، بسیار خوشحال کننده و کار با برکتی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw9u.ak9nq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما