پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 75317
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم:

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: به دنبال برگزاری یک همایش ملی در استان با عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری در قم در نیمه دوم سال آینده هستیم.
برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود
برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه صادرات استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به حضور بخش خصوصی در جلسات اقتصادی استان قم اظهار کرد: حضور نمایندگان این بخش در جلسات، برکات زیادی را به دنبال داشت و به دنبال این هستیم که جلسات کاربردی باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته پیش بینی شد که صادرات استان قم به 250 میلیون دلار در سال برسد، اما این پیش بینی براساس شرایط عادی بود، اما با این وجود پیش بینی بخش صادرات محقق شد و به دنبال بخشی کردن این پیش بینی در سال آینده هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: تولیدات گلخانه ای استان در خارج از کشور مشتری دارند و محصولات گلخانه ای با کیفیت در استان قم تولید می‌شود.

غضنفری با اشاره به لزوم تکمیل نمایشگاه دائمی بین المللی استان قم اظهار کرد: مجریان این نمایشگاه قول دادند که در صورت تامین نیازهای آب، برق و گاز برای نمایشگاه، آن را در نیمه نخست سال جاری آماده کنند.

وی ادامه داد: به دنبال برگزاری یک همایش ملی در استان قم با عنوان فرصت‌های سرمایه گذاری در استان در نیمه دوم سال آینده هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: تامین سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان استان جزو اقدامات مدیریت استان قم است و نرخ سود تسهیلات طرح رونق تولید در سال آینده باز هم کاهش پیدا می‌کند. منابع بانکی در این زمینه در استان قم وجود دارد و صندوق توسعه ملی حاضر به پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان در صورت وجود طرح مناسب است.

غضنفری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌های استان قم اظهار کرد: اهمیت برگزاری این نمایشگاه‌ها در خارج از کشور برای معرفی توانمندی‌های صادراتی برای همه مشخص است، زمان و عناوین نمایشگاه‌های توانمندی‌های صادراتی استان قم در لبنان در سال 98 نباید تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت برای سرمایه گذاری در سوریه پس از پایان جنگ به وجود آمده است و در استان قم با مشارکت تولیدکنندگان به دنبال استفاده از این فرصت هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm1qm.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما