پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 75324
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم مطرح کرد:

بازدید ۳۰ هزار گردشگر خارجی از بیت امام(ره)

قم نيوز : حجت ‌الاسلام والمسلمین ملکا گفت: ماهانه حدود ۳۰ هزار نفر از کشورهای مختلف جهان، از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر مقدس قم بازدید می کنند.
بازدید ۳۰ هزار گردشگر خارجی از بیت امام(ره)
بازدید ۳۰ هزار گردشگر خارجی از بیت امام(ره)
به گزارش قم نیوز حجت ‌الاسلام حسین ملکا امروز در آیین رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آینه انقلاب» در بیت تاریخی امام خمینی در قم  گفت: این مکان سالانه پذیرای بازدیدکننده های بسیار زیادی از داخل و خارج از کشور است به گونه ای که ماهانه حدود ۳۰ هزار نفر از کشورهای مختلف جهان، از این بیت تبنیانگذار جمهوری اسلامی، بازدید می کنند.

وی با بیان این که  این نمایشگاه موجب آشنایی بیشتر مردم با سبک زندگی و اندیشه های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی می شود، به  ضرورت برگزاری دائمی نمایشگاه  اشاره کرد و گفت: بیان سبک زندگی، انتشار تفکرات، انتقال تفکر نورانی امام به نسل جدید و شناساندن نظرات ایشان به بازدیدکنندگان از جمله هدف های برگزاری این نمایشگاه است.

مسئول  دفتر مقام معظم رهبری در قم خاطرنشان کرد: مستندات این نمایشگاه از منابع گوناگون و مورد تایید موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان این که نمایشگاه «آینه انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گشایش یافت، افزود: در این نمایشگاه 40 برگ از زندگانی پربرکت امام راحل به تصویر کشیده شده است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه با همت و تلاش جمعی از جوانان مومن و انقلابی استان قم با استفاده از فناوری های جدید راه اندازی شده است.

حسن مالکی نژاد با اشاره به حضور گردشگران خارجی در این بیت و تاکید بر لزوم شناخت اندیشه های امام خمینی افزود: مراجعه کنندگان با استفاده از نرم افزار تهیه شده، می توانند مطالب این نمایشگاه را در گوشی های همراه خود ذخیره نمایند.

این آیین با حضور آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

خاطر نشان می شود: نمایشگاه دائمی و مصور «آینه انقلاب» از برنامه های جشنواره چله سرو سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قم است که با هدف تبیین مکتب فکری و جهادی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیت تاریخی امام خمینی گشایش یافت و توضیحات این نمایشگاه به چهار زبان فارسی، عربی، اردو و انگلیسی به بازدیدکنندگان عرضه می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcayen0.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما